Loading...
IFTTT

Bayi Ini Tak Sempat Bertemu Bapanya, Apa Yg Dilakukan Ibunya Sangat Menyentuh Hati !!!

Bayi Ini Tak Sempat Bertemu Bapanya, Apa Yg Dilakukan Ibunya Sangat Menyentuh Hati !!! |Hector Daniel Ferrer Alvarez dan Kathryn Williams sedang menantikan kelahiran anak pertama mereka apabila tiba-tiba Hector dibunuh oleh salah seorang kenalannya. Sebulan selepas insiden tersebut, Aubrey dilahirkan.

Ianya sangat sukar bagi Kathryn untuk menyambut kedatangan bayi pertamanya itu seorang diri, tetapi dia telah menemui cara untuk memastikan Aubrey merasakan kehadiran bapanya.

Hector adalah seorang penunggang motosikal tegar dan berhasrat untuk menurunkan semua ilmu tentang aktiviti itu yang diketahuinya kepada anaknya. Dia ternanti-nantikan saat dia boleh menunggang motosikal bersama Kathryn dan anaknya yang bakal dilahirkan.

Tetapi hasrat dan impian Hector tidak kesampaian apabila dia mati ditembak pada umur 25 tahun. Kathryn tidak mahu kenangan bersama Hector terus lenyap begitu sahaja dan ingin memastikan Aubrey membesar dengan ‘sentuhan’ bapanya.

Oleh sebab itu, Kathryn menggunakan sarung tangan dan helmet milik Hector agar Aubrey dapat merasakan kehadiran ayahnya. ‘Dia mula tersenyum sebaik sahaja saya meletakkan sarung tangan ayahnya berhampiran dengannya. Saya tidak sempat menetapkan cahaya lampu dan sebagainya,’ jelas jurugambar Kim Stone kepada akhbar The Huffington Post UK.

Menurut jurugambar itu lagi, ibu kepada bayi ini menitiskan air mata apabila dia melihat anaknya di dalam ‘pelukan’ ayahnya.

‘Saya akan mencetak gambar ini dan tunjukkan kepadanya bahawa seisi dunia menangis dan berdoa untuknya, dan untuk ibu dan ayahnya,’ tulis Kathryn kepada Kim.

Menurut akhbar The Huffington Post UK, sejak Kim memuat naik gambar menyentuh hati tersebut di Facebook, ianya telah tersebar dan dikongsikan sebanyak 65000 kali dalam masa 3 hari.

P.S. 1 – Tips Berguna Buat Si Mata Empat Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 2 – Kereta Masuk Air Banjir? Ikuti 3 TIPS Jimat Selamatkan RM3,000 Anda !!!
P.S. 3 – Inilah 7 Gambar RUPA SEBENAR Mak Lampir Yang Buat Ramai Lelaki TERPESONA !!!
P.S. 4 – Kehebatan TEKNOLOGI KETENTERAAN Kerajaan Melayu Melaka Yang Buat Kita Kata WOW !!!
P.S. 5 – Inilah 30 GAMBAR Barang Mangsa Penumpang MH370 Yang Telah DIJUMPAI..19# Paling MENGEJUTKAN !!!

The post Bayi Ini Tak Sempat Bertemu Bapanya, Apa Yg Dilakukan Ibunya Sangat Menyentuh Hati !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.