Loading...
E

Reaksi MELUCUKAN Suami Semasa Menyaksikan Isterinya Melahirkan Anak Jadi VIRAL Di Media Sosial !!!

Reaksi MELUCUKAN Suami Semasa Menyaksikan Isterinya Melahirkan Anak Jadi VIRAL Di Media Sosial !!! | Melahirkan bayi merupakan satu proses yang  menyakitkan. Ibu terpaksa menanggung keperitan yang teramat sangat. Tanyalah mana-mana ibu sekali pun, mereka pasti akan menceritakan pengalaman kesukaran dan kesakitan yang perlu ditanggung semasa melahirkan bayi.

Malah, jika silap haribulan si ibu juga akan berdepan risiko komplikasi yang akan meragut nyawanya. Oleh kerana itu, kehadiran suami di sisi isteri pada saat-saat genting seperti itu sangat membantu isteri untuk memberi kekuatan mental kepadanya.

Lelaki ini menjadi tular di media sosial setelah rakaman yang memaparkan reaksinya yang “takut” sewaktu melihat isterinya menjalani proses kelahiran bayi mereka.

Memang benar proses kelahiran bayi bukanlah satu perkara yang boleh dibuat main dan ditertawakan tetapi anda pasti tidak dapat menahan diri untuk ketawa setelah melihat sendiri reaksi lelaki tersebut.

Mungkin ini adalah kali pertama lelaki tersebut menyaksikan satu insiden kelahiran bayi secara langsung di dalam bilik bersalin. Walau apa pun, dia wajar diberikan tepukan atas keberaniannya.

Ada satu detik di mana dia cuba memberikan semangat kepada isterinya dengan meletakkan tangannya pada bahu wanita tersebut. Kemudian, dia dengan segera berada di dalam ketakutan kembali.

Nampaknya, pengalaman berada di bilik bersalin tidak wajar disarankan kepada mana-mana individu yang lemah jantung.

Setelah video ini dilayarkan ke media sosial, ia mendapat tumpuan umum daripada netizen seluruh dunia. Sementara itu, ruangan komen pula dipenuhi oleh para wanita yang ‘tag’ nama pasangan masing-masing untuk melihat video tersebut.

Saksikan video penuh di bawah. Pasti anda tidak akan kering gusi melihat gelagat lelaki berkenaan.

Lihat video:-

Sumber:- EraBaru

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

The post Reaksi MELUCUKAN Suami Semasa Menyaksikan Isterinya Melahirkan Anak Jadi VIRAL Di Media Sosial !!! appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.