Loading...
TR

Syak curang, suami tetak dan cekik isteri sampai mati


Syak isteri curang, suami tergamak mencekik dan menetaknya sehingga mati dengan pisau pemotong daging, lapor Harian Metro

Dalam kejadian jam 5 pagi semalam di Taman Merbau Indah, Butterworth, berlaku perselisihan faham di antara pasangan berkenaan yang masing-masing berusia 25 tahun. 

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor berkata, suspek mengesyaki isterinya menjalinkan hubungan berdasarkan perbualan di aplikasi WhatsApp. 

"Sejurus selepas itu, mangsa ditolak sebelum dibunuh suspek dengan cara menetak mangsa dengan pisau pemotong daging dan mencekiknya sehingga mati. 

"Suspek kemudian keluar dari rumah dengan membawa anak perempuannya berusia empat tahun. Selepas itu, dia pulang ke rumah pada jam 10 malam semalam," katanya. 

Suspek yang mendapati isterinya sudah tidak bernyawa, membuat laporan polis. 


Polis yang tiba di kediaman pasangan itu menemui mangsa dalam keadaan terlentang dan terdapat lima kesan luka di badan mangsa termasuk di bahu kanan, bahu kiri, leher dan tangan kanan. 

Selain itu, tompokan darah juga ditemui pada senjata yang diletakkan di sinki rumah dipercayai digunakan untuk menetak mangsa. 

Suspek kemudian ditahan polis pada jam 2 pagi tadi dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. 

About Cite Malaya

Powered by Blogger.