Loading...
TR

(Video) 'Saya tak tahu apa salah saya' - Intan masih sayang tapi terpaksa akur dan reda


"Segala-galanya terpulang kepada Ude, saya akur dan reda dengan keputusan dan lafaz cerai daripada Ude nanti," demikian kata Intan Liana Saleh meskipun dia sebenarnya enggan perkara itu terjadi. 

Muhammad Radzi Abdul Wahid (Ude) dilaporkan mahu menceraikan isteri pertamanya dan menurut peguamnya, antara alasan bercerai adalah kerana tiada persefahaman. 

Intan bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai situasi rumah tangga pada masa ini kerana tidak mahu memburukkan keadaan. 

"Bersedia atau tidak, saya tetap kena terima keputusannya. Maaf, saya tidak boleh mengulas lebih lanjut tentang perkara ini," katanya memetik laporan dari mStar Online. 

Dalam laporan yang sama, Intan mengakui dia masih menyayangi Ude dan berharap semua orang mendoakan kebahagiaan mereka berdua. Intan dan dua lagi anaknya berusia tiga dan satu tahun kini masih tinggal di rumah yang disediakan oleh Ude.

Menurut Intan lagi, mereka sudah tinggal berasingan semenjak November lalu. 

"Saya masih sayangkan dia sehingga hari ini, cuma saya tak tahu apa salah saya. Harap semua doa yang terbaik untuk kebahagiaan saya dan dia. 

"Saya dan anak-anak tinggal di rumah yang disediakan oleh Ude. Tapi hanya sesekali saya akan ke rumah kakak kerana saya tidak mempunyai kenderaan sendiri untuk bergerak ke mana-mana," katanya. 


BERITA BERKAITAN:

About Cite Malaya

Powered by Blogger.