Loading...
sk

“Semalam Saya Menjelma Jadi Lipas”..Lihat Apa Terjadi Pada Lelaki Ini MENGEJUTKAN Ramai !!!

“Semalam Saya Menjelma Jadi Lipas”..Lihat Apa Terjadi Pada Lelaki Ini MENGEJUTKAN Ramai !!! | SIAKAP KELL – Setiap masyarakat mempunyai kepercayaan tahyul sendiri yang di warisi sejak turun-temurun. Ada juga pengamal ilmu hitam yang kononnya boleh menjelma dalam pelbagai bentuk termasuk menjadi binatang.

Baru-baru ini seorang lelaki di Ebolowa,Cameroon menggemparkan media , dia dijumpai sedang termenung di atas tunggul pokok sendirian, apa yang mengejutkan orang ramai hairan bagaimana Rim Lori tersangkut di pinggangnya.

Selepas ditanya, dia memberikan jawapan yang tidak masuk akal dan membuat orang awam yang berhimpun menyaksikannya tergelak.

“Semalam saya menjelma jadi lipas, akibat mengantuk dan penat saya tidur didalam rim ini, pagi tadi semasa terjaga saya terus menjelma jadi manusia kembali. Pasal itu saya tersangkut dalam rim ini, ujarnya.

Sepatutnya sebelum saya nak bertukar kembali jadi manusia, saya keluar dulu dari rim dan baru menjelma jadi manusia tambahnya menjelaskan keadaannya.

Orang ramai masih lagi bingung sama ada cerita lelaki itu betul atau dia sengaja mereka cerita. Namun apapun, yang pasti lelaki tersebut masih tersepit didalam rim lori dan mereka sedang berusaha untuk mengeluarkannya.

Kredit : EBerita

The post “Semalam Saya Menjelma Jadi Lipas”..Lihat Apa Terjadi Pada Lelaki Ini MENGEJUTKAN Ramai !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.