Loading...
TR

Intan reda suami berpoligami dan terima Izreen sebagai madu, namun Izreen kesal ada pihak cuba keruhkan keadaan


"Susah nak terima. Mungkin salah saya, tak pandai jaga suami," demikian kata Intan, isteri kepada pemuzik bebas program Gegar Vaganza yang dikenali sebagai Uda, yang dilaporkan sudah berkahwin dengan pelakon terkenal, Izreen Azminda. 

Dalam temubual bersama sebuah portal berita, Intan mendakwa dia mengetahui perkara itu sejak dua minggu lepas. Namun dia reda dengan keputusan suaminya untuk berpoligami. 

"Saya terkejut apabila mendapat tahu perkara ini pada dua minggu lalu dan tidak sangka kerana hubungan kami baik sebagai suami isteri. 

"Pada mulanya saya tidak terima, namun disebabkan kasih sayang kepada suami dan anak, saya reda dan terima takdir yang telah ditentukan," katanya. 

Intan dan Uda telah mendirikan rumah tangga sejak empat tahun lalu dan mereka dikurniakan dua cahaya mata yang masing-masing berusia tiga tahun dan 11 bulan. 

Intan tidak menolak kemungkinan bahawa apa yang berlaku mungkin berpunca dari kekurangan dirinya sebagai seorang isteri. 

"Dia suami yang baik. Kalau bab anak-anak, dia bertanggungjawab. Saya yakin dia mampu untuk berlaku adil. Susah nak terima, mungkin salah saya tak pandai jaga suami," katanya. 

Portal mStar Online pada Rabu melaporkan Izreen bakal berkahwin dengan pemuzik berkenaan dan satu majlis doa selamat akan diadakan oleh Izreen pada 7 Disember depan di Damansara Perdana kira-kira jam 8 malam. 


Dalam laporan Sinar Harian, Izreen meluahkan rasa sedih dan kesal dengan tindakan sesetengah pihak yang didakwanya cuba mengeruhkan keadaan melibatkan dirinya itu. 

Pelakon berusia 32 tahun itu juga akan mengadakan satu sidang media khas minggu hadapan di sebuah lokasi di Damansara bagi menjawab segala dakwaan itu. 

"Sejujurnya hal tersebut terlalu sensitif untuk dinyatakan kepada umum. Bagaimanapun, sebagai selebriti, saya sedia faham setiap inci gerak geri akan menjadi perhatian. Malah sebagai orang yang sudah matang dalam industri, saya juga sedia faham kerja pengamal media. 

"Namun bila hal ini berlaku di luar pengetahuan, saya jadi kesal dan sedih. Sebab kalau boleh biarlah situasi ini diperjelaskan terlebih dahulu menerusi sidang media yang akan dibuat," katanya. 

Izreen berkata, dia mungkin akan hadir ke sidang media tersebut bersama dengan individu yang didakwa sebagai temannya itu.

"InsyaAllah kami akan hadir bersama dan apa yang akan dijawab kami nanti, biarlah ia dijelaskan pada waktu itu saja. Buat masa sekarang, saya lebih selesa berdiam diri supaya tidak menjatuhkan air muka mana-mana pihak. Banyak hati yang perlu dijaga dan kalau boleh, saya harap selepas sidang media itu nanti, semuanya akan kembali neutral," katanya. 

"Fasa ini agak sukar untuk kami lalui, ditambah dengan pelbagai isu tidak benar yang mulai disebarkan. Doakan yang terbaik untuk kami dan semoga sidang media itu nanti akan memperjelaskan segalanya," katanya lagi. 

Sumber: mStar Online, Sinar Harian, Media Hiburan

About Cite Malaya

Powered by Blogger.