Loading...
sk

Tak Tahan Lihat Peminta Sedekah Diherdik Tepi Jalan. Pemuda Tampil Beri Bantuan. Namun Kesudahannya Sgt MENGEJUTKAN !!!

Tak Tahan Lihat Peminta Sedekah Diherdik Tepi Jalan. Pemuda Tampil Beri Bantuan. Namun Kesudahannya Sgt MENGEJUTKAN !!!| Apabila kita melihat pengemis atau peminta sedekah datang kearah kita sudah tentulah kita akan merasa kasihan & terasa mahu membantu setakat mana yang kita mampu kan? Begitulah naluri setiap manusia.

Seorang lelaki terkejut apabila melihat seorang peminta sedekah yang kudung sebelah kakinya telah diherdik, dimaki & dimarahi ditepi jalan oleh sekumpulan lelaki yang seolah-olah membuli peminta sedekah itu. Tidak tahan dengan kejadian itu, lelaki ini tampil untuk membantu peminta sedekah terbabit.

Tetapi apabila sampai disana & bertanyakan hal sebenar, Rupa-rupanya peminta sedekah itu adalah seorang penipu besar. Dia telah mengaut keuntungan beratus-ratus ringgit sehari kerana menipu orang awam dengan taktik melipat kakinya supaya kelihatan kudung & cacat sedangkan kakinya adalah normal.

Pemuda ini tidak jadi membantu, malah turut memarahi & menasihati agar peminta sedekah itu tidak menipu malah menasihatinya supaya mendapatkan wang dengan cara yang betol seperti pergi mendapatkan kerja.

VIDEO PEMINTA SEDEKAH CACAT KANTOI MENIPU

The post Tak Tahan Lihat Peminta Sedekah Diherdik Tepi Jalan. Pemuda Tampil Beri Bantuan. Namun Kesudahannya Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.