Loading...
E

Selalu Mengadu Masalah Rumah Tangga Kepada Kawan Baik. Suatu Hari Aku Dapat SMS Dari Suaminya Nak Berborak Rupa²nya….

Selalu Mengadu Masalah Rumah Tangga Kepada Kawan Baik. Suatu Hari Aku Dapat SMS Dari Suaminya Nak Berborak Rupa²nya…. | Assalamualaikum. hidekan profile saya. Saya sedang berduka lara angkara sikap Madu saya yang enggan membenarkan suami saya pulang ke rumah saya. Saya tahu silap saya mengahwini suami kawan baik saya sendri tetapi siapa saya untuk menolak takdir?

Saya janda anak 3 sebelum berkahwin dengan suami sekarang, suami saya sekarang merupakan suami kawan baik saya. Sebelum ini saya selalu datang ke rumah dia dan banyak mengadu tentang masalah saya kepada dia hingga suatu hari suami dia SMS saya untuk berborak. Dari SMS kami makin rapat dan kami selalu berjumpa.

Saya sudah cuba untuk lawan tapi nak buat macamana jodoh kami kuat. Kami mengambil keputusan berkahwin disempadan. Kami mengambil keputusan berkahwin di sempadan untuk mengelakkan diketahui kawan saya tersebut.

Selepas perkahwinan kami, si isteri iaitu kawan baik saya dapat tahu, dia mengamuk macam org gila. Paksa suami saya ceraikan dia. suami saya tak sanggup untuk ceraikan dia kerana anak-anak. Hari berganti hari, dia tetap benci kepada saya sehinggakan tidak membenarkan si suami datang menjenguk saya. Yang menyedihkan saya, si suami pun tidak lagi berani untuk datang jumpa saya. malahan call pun tidak diangkat.

Saya naik angin lalu datang bersemuka dengan madu saya yang juga bekas kawan baik saya. Saya dihina, dicerca macam-macam. Si suami tidak mempertahankan saya sebaliknya memberi kata dua untuk melepaskan saya. hati siapa tidak hancur. Saya sedih sangat pengorbanan saya tinggalkan anak-anak semasa ikut dia tidak dihargai. Saya dibuang macam kain buruk. Tolong jangan cerca saya. Bagi laa kata-kata semangat kepada saya.

Sumber:-KRT

P.S. 1 – CCTV JPJ Rakam Imej Bungkusan Kain Kapan Dalam Kereta Warga Singapura Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – ANEH Suami Selalu Pulang Rumah Mak. Akhirnya Apa Yang Suami Buat Di Rumah Maknya TERBONGKAR !!!
P.S. 3 – Malam Pertama Saya Salin Pakaian Di Bilik Lain. Gara-Gara Ini Suami Buat Sesuatu Di LUAR JANGKA !!!
P.S. 4 – Suamiku Seorang Yang Amat Baik Tapi Disebabkan Satu SEBAB, Aku TERLANJUR Dengan Rakan Sekerja !!!
P.S. 5 – Seluruh Penduduk MURTAD. 30 Tahun Pakcik Ni TERPAKSA Solat Sendirian…. Allah Allah…

The post Selalu Mengadu Masalah Rumah Tangga Kepada Kawan Baik. Suatu Hari Aku Dapat SMS Dari Suaminya Nak Berborak Rupa²nya…. appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.