gengsensasi

'Hanya Allah yang tahu siapa yang benar dan sebaliknya' - Suami

loading...
loading...

KUALA LUMPUR - Susulan viralnya kes seorang wanita mendakwa telah diceraikan suami dan ingin pulang ke Malaysia bersama dua anak kecilnya, suami kepada wanita itu tampil memberi penjelasan. 

"Saya sengaja senyap untuk melihat sejauh mana viral ini akan pergi dan siapa yang akan komen. Hanya Allah yang tahu siapa yang benar dan sebaliknya. 

"Urusan Visa itu boleh dibuat secara online. Pihak konsulat sudah uruskan semua. Cuma Irnani ini nak bypass semua level, uruskan tanpa mahu mengikut prosedur selain tidak mahu bawa berbincang. Semua yang dia fikir dan nak buat, dia ingat boleh redah begitu sahaja tanpa mengikut prosedur. 

"Kalau saya dera anak-anak, tak akan sihat dan chubby seperti dalam video yang saya rakam semalam bila dia dan anak-anak ada dalam rumah yang saya sediakan," katanya. 




Kami ingin menegaskan bahawa apa yang disiarkan semalam hanya atas niat mahu membantu wanita berkenaan yang disangkakan dalam kesusahan. Kami berharap, netizen tidak menunding jari terhadap suami wanita terbabit, sebaliknya mendoakan yang terbaik buat mereka dan dipermudahkan segala urusan. - The Reporter
loading...
loading...
loading...
loading...

About Media Cita Panas

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close