Loading...
sk

DIPULAU Ipar2 Perempuan Di Kg. Kejadian PELIK Berlaku Akhirnya Buat Mereka INSAF !!!

DIPULAU Ipar2 Perempuan Di Kg. Kejadian PELIK Berlaku Akhirnya Buat Mereka INSAF !!! | Cerita ni bukan nak mengaibkan sesiapa.. tapi nak meninggalkan pesan dan pengajaran.. lagi-lagi kita orang perempuan… tentang DOA orang YANG TERANIAYA… Doa orang yang teraniaya ni tak boleh dibuat main.. bila dia betul-betul sedih dan berdoa ikhlas pada Allah tentang perbuatan seseorang pada dia.. Allah akan makbulkan…


Sekadar Gambar Hiasan.

STORY :

Kisah saya…

Ipar-ipar perempuan aniaya saya teruk.. saya di pinggirkan.. balik kampung saya akan duduk penjuru rumah sorang-sorang.. takde sapa nak kawan atau sembang ngan saya, selalu cuba berkawan duduk bersama mereka, mereka akan bangun dan masuk ke satu bilik kunci serta gelak besar meninggalkan saya terpinga-pinga diluar dengan hanya dilihat mertua.







KREDIT via The Alternatif

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post DIPULAU Ipar2 Perempuan Di Kg. Kejadian PELIK Berlaku Akhirnya Buat Mereka INSAF !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.