Loading...
JMelancong

Apa Yg Kerabat Diraja Arab Saudi Ni Buat Kat Dlm Kapal Terbang Mmg PELIK !!!

Apa Yg Kerabat Diraja Arab Saudi Ni Buat Kat Dlm Kapal Terbang Mmg PELIK !!! | Kerabat Diraja Arab Saudi memang terkenal dengan kekayaan dan kemewahan. Mereka suka membelanjakan wang mereka untuk kereta mewah dan jet peribadi. Tetapi, seorang kerabat ini membelanjakan wangnya untuk satu perkara yang pelik iaitu membeli seat kapal terbang untuk 80 ekor burung helang.

Setiap burung bertuah ini mendapat satu kerusi duduk dalam kapal terbang. Jika sebelum ini burung-burung ini perlu terbang untuk ke sesuatu tempat, kini mereka yang diterbangkan. Sudah tentu kita akan berasa pelik melihat satu kapal terbang dipenuhi dengan burung helang. Namun, inilah realitinya.

Menurut satu laporan, gambar ini diambil oleh salah seorang juruterbang dan dihantar kepada kawannya. Walaupun haiwan sering tidak boleh dibawa masuk ke dalam kapal terbang tetapi Etihad Airline telah merangka satu polisi yang membenarkan burung helang untuk naik ke dalam kapal terbang.

Helang juga sangat popular di negara Emiriyah Arab Bersatu. Di Arab Saudi pula, helang dianggap sebagai lambang kemasyhuran dan menunjukkan status yang tinggi. Cuma, satu persoalan timbul. Mengapa sanggup membayar tiket untuk burung-burung ini tetapi tidak untuk pelarian-pelarian Arab yang hidup merempat?

Sumber: Era baru.

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Apa Yg Kerabat Diraja Arab Saudi Ni Buat Kat Dlm Kapal Terbang Mmg PELIK !!! appeared first on JOM MELANCONG.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.