Cite Malaya

Seorang Mak Jual Anaknya Online. Apa Yg Berlaku 17 Tahun Kemudian Sgt MENGEJUTKAN !!!

loading...
loading...
Seorang Mak Jual Anaknya Online. Apa Yg Berlaku 17 Tahun Kemudian Sgt MENGEJUTKAN !!! | Akibat kesusahan hidup, seorang mak di Rusia tekad untuk jual 2 orangnya. Sehinggalah satu hari dia terjumpa iklan online yang mahu membeli anak, dia tanpa berlengah terus menjual anaknya, Dmitri 3 tahun dan Andrew 5 tahun kepada pasangan dari US.

Mereka berdua sangat gembira di US kerana ibu bapa angkatnya sangat menyayangi mereka seperti ditatang dengan minyak yang penuh. Tapi ingatkan panas ke petang rupanya hujan di tengahari. 3 tahun selepas menumpang kasih, ibu angkat mereka telah mengandung dan bersalin. Mereka terus 100% berubah. Langsung tidak pedulikan mereka 2 beradik lagi.
Kehidupan mereka bagaikan neraka. Sehinggalah umur Dmitri 13 tahun, ibu bapa angkat mereka bertindak untuk melepaskan mereka dengan cara tidak sah. Mereka telah beri mereka berdua kepada seorang ibu yang nampak macam baik tetapi rupa-rupanya ada suami yang pedophile (suka buat hubungan ngan budak2). Saiko betul.
Nasib baik jiran sempat kesan perkara tersebut dan akhirnya mereka berdua masuk rumah angkat yang menyelamatkan diri hidup di neraka. Kini mereka sudahpun berumur 20 dan 22 tahun masing-masing. Boleh baca artikel asal di bawah. SUMBER NEWSNER.







loading...
loading...
loading...
loading...

About Media Cita Panas

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close