Loading...
Cite Malaya

Pelik Lampin Anak Berlendir Coklat & Berdarah, Setelah Jumpa Doktor Rupa-Rupanya..

Pelik Lampin Anak Berlendir Coklat & Berdarah, Setelah Jumpa Doktor Rupa-Rupanya.. |Kulit kanak-kanak sememangnya halus dan sensitif terutamanya selepas kelahiran. Keadaan ini memerlukan penjagaan dan belaian yang khusus agar dapat mengelakkan masalah kulit yang timbul akibat penggunaan bahan kimia yang salah.
Seperti dikongsi ibu ini, lampin anaknya mempunyai lendiran coklat dan berdarah. Setelah berjumpa doktor rupa-rupanya..

Kesan darah di lampin


Assalamualaikum sume..di sini saya nak kongsi pengalaman saya petang semalam..semasa saya nk mandikan anak saya,saya buka pampes dan nampak lendir2 coklat melekat kat pampes saya ingtkn biase saje lepas saya siap mandi tunggu husband balik nak g niaga saya check balik ada lagi lendir tu cmpur dengan darah saya tkejut xtahu nk buat ape hnya tgu husband balik je..lps husband saya balik saya bgtau trus bwak ank saya g check kt klinik..tgu dktor pggl..lps tu dktor pggl saya pun bgtau mslh ank saya ni.
Doktor pun check btl2 dktor tkjut ad kesan daroh kat pampes ank saya..dye tnye saya ade ke saya bg sape2 jage saya ckp x sbb dia stiasa ade dgn saya..xprnah saya tggl dia dgn spe2..lps dktor bg surat suruh g hospital besar dkt kecemasan trus bwk ank saya pergi..smpai dkt hospital besar bg surat tgu skjp dktor pakar pggl..msk dlm blik dktor..dktor check sume tiada kesan luka pun..dktor sruh check air kencing..pg tnds amik air kncing dia sume bg dktor..dktor test air kncing dye bcmpur nge drah skit..dktor tnye blik saya saya pakai mandian ape kt umah saya ckp husband saya baru tukar mandian dia selalu la mandi pkai mandia basuh kt kemaluan dia tu.

Carilah mandian anak yang betul


Doktor pun cakap infek dari mandian tu membuat kemaluan anak puan jadi mcmni..nasib baik puan dtg cpt kalau lmbt kmgkinan akn djangkitan kuman pde kemaluan dia..mse tu diam xtkate sedih ade la..bahaya sunguh mandian ni..alhamdulillah nsb baik dpt dielakkan..dsni saya nk nasihatkn supaya cri la mandian yg btl..
Jangan jadi mcm saya bli je mndian xfikir lgsg ape kesan nye skrg dh tjadi pde ank saya sndri..nsb baik xtruk sgt..skrg ni dh xde lendir bcmpur dgn darah tu..alhamdulillah saya bsyukur sgt2 ank saya tak ade pape yg serius blaku pde dia..mntak viral kn hal supaya sume org thu bhaya nye mandian ni utk ank2 kita..pic lendir bcmpur droh xsempat saya amik.
Sumber : Balqis Fasihah

About Cite Malaya

Powered by Blogger.