Loading...
Cite Malaya

[VIDEO] Viral Video Gadis Di BELASAH oleh Rakan-Rakan Buat Ramai BENGANG !!!

[VIDEO] Viral Video Gadis Di BELASAH oleh Rakan-Rakan Buat Ramai BENGANG !!! | KEJADIAN buli di sekolah merupakan masalah disiplin yang sukar dibanteras dan hal ini semakin menular dalam kalangan pelajar di China. Tularnya video berdurasi tiga minit menerusi laman sosial Weibo yang memaparkan seorang pelajar wanita dibelasah oleh sekumpulan pelajar wanita lain mencetuskan kemarahan dan kebimbangan warganya serta para ibu bapa.
Video tersebut didakwa dirakam di sebuah lorong di Leizhou, selatan negara itu. Menerusi video yang tersebar, mangsa disandarkan pada dinding di lorong tersebut sebelum mukanya ditampar, rambutnya ditarik serta ditendang di bahagian belakang oleh kumpulan pembuli wanita tersebut yang terdiri daripada tujuh orang secara bergilir-gilir.
“Saya tidak akan melakukannya,” ujar mangsa berkali-kali ketika diserang, merayu pembuli untuk tidak terus menyeksanya lagi. Kesemua pembuli itu difahamkan berumur lingkungan 15 tahun.
Menurut sebuah portal antarabangsa, salah seorang pembuli wanita yang memakai tracksuit Adidas dan bertatu di lengan dikenali sebagai ‘Short Sister’.
Seorang lelaki dengan jaket berwarna jingga dipercayai bekas teman lelaki mangsa yang pada mulanya hanya memandang dari jauh akhirnya turut serta membelasah mangsa.
Video:-
Sekumpulan netizen dari laman Wechat dikenali sebagai Leizhou Citizen yang berang dengan kejadian itu nekad mencari butir-butir diri individu yang dikenali dengan nama samaran ‘Short Sister’ itu dan menyebarkan ke laman sosial. Sumber: Malaysiandigest

About Cite Malaya

Powered by Blogger.