Loading...
Esensasi

Lelaki Ini Kongsi Kisah Upah Member Cat Kereta, Dahlah Kereta Tak Siap Aku Pulak Di MAKI Di HALAU !!!

Lelaki Ini Kongsi Kisah Upah Member Cat Kereta, Dahlah Kereta Tak Siap Aku Pulak Di MAKI Di HALAU !!!  | Niat seorang lelaki mahu membantu perniagaan bengkel sahabat yang dikenalnya sejak dari bangku sekolah menjadi satu pengalaman yang buruk apabila dia ditipu dan mengalami kerugian ratusan ringgit.

Bukan itu sahaja, malah dia juga dihalau dan dipanggil sebagai anjing kurap membuatkan dia benar-benar tidak menyangka lelaki yang dikenali sejak zaman sekolah itu sanggup menghinanya sedemikian.

 “Banyak kontroversi kotor yang aku dengar tentang bengkel dia tetapi itu bukan penghalang aku untuk hancurkan kepercayaan aku kepada rakan aku”

 

 “Ko pergi mampos lah anjing kurap!! Ko blah anjing kurap!!”

 “Kempunan naik kereta cat baru”

Semoga apa yang berlaku pada saudara Muslym Cevim menjadi pengajaran kepada kita semua. Haruslah diingatkan bahawa, perniagaan adalah perniagaan, tiada istilah tolong kawan atau percayakan kawan. Perniagaan tidak boleh dicampur adukkan dengan hubungan kawan mawan, kelak sawan jadinya bila ada kawan yang dibuatnya menjadi lawan. Kredit:- MyMediaHub

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Lelaki Ini Kongsi Kisah Upah Member Cat Kereta, Dahlah Kereta Tak Siap Aku Pulak Di MAKI Di HALAU !!! appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.