Loading...
Esensasi

MENGEJUTKAN !!! Doktor TERSUNAT Kepala Kemaluan Kanak-Kanak Semasa Bersunat Dengan Laser !!!

MENGEJUTKAN !!! Doktor TERSUNAT Kepala Kemaluan Kanak-Kanak Semasa Bersunat Dengan Laser !!! | Musim cuti sekolah tak asing lagi di Malaysia untuk ibu bapa melakukan acara berkhatan untuk anak-anak mereka. pelbagai gelagat kanak-kanak yang dapat disaksikan sewaktu acara bersunat ini. tapi jarang jarang kita dengar perkara yang tidak diingini berlaku semasa proses berkhatan. Peristiwa ini dikatakan berlaku di klinik keluarga kuala lumpur dimana doktor secara tidak sengaja telah terpotong kepala kemaluan kanak-kanak yang melakukan khatan secara laser.

ikuti laporan penuh:

‘Laporan penuh:

As salam Tuan. Makluman kes terpotong bahagian kepala kemaluan mangsa semasa sunat. (Laser operation)

5⃣Fakta Kes

Pada 20/12/2016 jam L/Kurang 2015 hrs pengadu telah membawa anak lelaki pengadu (mangsa) ke Klinik Keluarga , no 6 Jln CU 15/B Taman Cheras Utama, K.lumpur untuk berkhatan dan doktor menjalankan proses berkhatan dengan menggunakan kaedah laser.

Semasa proses berkhatan doctor memberitahu pada pengadu, bahawa doktor telah terlebih potong bahagian kepala (terputus). Selepas itu, pengadu bersama doktor Azahari Bin Hashim membawa anak pengadu ke HUKM untuk mendapatkan rawatan. Sampai di sana, doktor di HUKM memberitahu perlu rujuk ke HKL untuk menjalankan penyambungan kepala kemaluan oleh doktor pakar. Pengadu tidak puas hati terhadap yg menjalankan tugas dengan cuai.

Hasil Siasatan Awal.

  1. Pengadu buat laporan polis di pondok polis HKL setelah menerima nasihat dari doctor HKL. Pengadu rasa tidak puas hati terhadap doktor yg menjalankan tugas dengan cuai sehingga menyebabkan kepala kemaluan anak pengadu terputus.
  2. Tempat kejadian telah dilawati, merupakan barisan rumah kedai satu tingkat, dan klinik terletak di tingkat bawah.
  3. Temubual dengan doktor Azahari Bin Hashim (saspek) mendapati klinik keluarga telah beroperasi lebih kurang 15 Tahun di tempat yg sama. Hanya saspek sahaja bertugas di klinik tersebut sebagai doktor manakala pembantu doctor (nurse) selalu bertukar tukar. Saspek mempunyai pengalaman 21 tahun dalam bidang perubatan. Saspek memperolehi kelulusan bidang perubatan dari University of Krachi, Pakistan. Saspek memiliki Annual practice certificate (APC).
  4. Semakan ke atas klinik mendapati klinik masih belum daftar dibawah kementerian kesihatan dimana tidak memiliki borang B. (Borang B adalah sijil kebenaran dari kementerian kesihatan untuk menjalankan klinik).
  5. Selepas kejadian, saspek telah buat satu repot Polis bersabit Bt 9 cheras rpt 17775/16. Dalam laporan Polis saspek menyatakan saspek mengaku terlebih potong bahagian kepala mangsa dengan tidak sengaja.

untuk makluman Tuan.

Apa-apa pun kami berharap adik tu kembali sihat dan burungnya kembali berfungsi seperti sediakala. Sumber: OhMedia

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post MENGEJUTKAN !!! Doktor TERSUNAT Kepala Kemaluan Kanak-Kanak Semasa Bersunat Dengan Laser !!! appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.