Loading...
Esensasi

Kecik Tinggalkan Hyper Act, Inilah KOMEN Ronnie Selepas Kecik Tinggalkan Hyper Act !!!

Kecik Tinggalkan Hyper Act, Inilah KOMEN Ronnie Selepas Kecik Tinggalkan Hyper Act !!! | KUALA LUMPUR: Penyanyi Ronnie, 35, yang pernah bersama band, Hyper Act berharap isu vokalis terbaharu, Kecik, meninggalkan kumpulan itu diselesaikan secara profesional tanpa dendam. Ronnie yang berdepan situasi sama tahun lalu, menyifatkan situasi menimpa Kecik sebagai asam garam anak seni. “Salah faham antara ahli kumpulan adalah lumrah biasa, bak kata pepatah ‘sedangkan lidah lagi tergigit’.

“Namun, saya harap semua dapat diselesaikan secara baik dan tidak wujud istilah bermasam muka. “Saya pernah berdepan situasi sama dan seandainya persetujuan sudah dicapai, maka itulah keputusan terbaik yang dibuat kedua-dua pihak,” katanya kepada BH Online.

Ronnie diminta mengulas nasib menimpa bekas kumpulannya yang sekali lagi kehilangan vokalis, Kecik, apabila jejaka berusia 22 tahun itu mengumumkan meninggalkan Hyper Act, semalam. Kecik mendakwa sudah mendapat persetujuan ahli band untuk meninggalkan Hyper Act. Pada Mei tahun lalu, Ronnie atau nama sebenarnya, Shahron Hussein, mengumumkan meninggalkan Hyper Act dan mendakwa hubungan dia dengan anggota lain kumpulan itu masih baik.

Bercerita mengenai perkembangan kerjaya seni sebagai penyanyi solo, Ronnie tampil dengan single terbaharu berjudul Menanti Janji, yang menjadi runut bunyi drama rantaian Biar Aku Jadi Penunggu. Single karya Ippo Hafiz dan Janna Nick itu dipilih sebagai lagu tema drama bersiri yang disiarkan di slot Akasia TV3. “Menanti Janji bakal dilancarkan sempena siaran drama Biar Aku Jadi Penunggu, yang menampilkan Janna Nick dan Ashraf Muslim selaku teraju utama. “Nilai kesetiaan berdepan pelbagai konflik menjadi plot utama drama rantaian itu,” kata Ronnie yang popular dengan lagu Dikoyak Waktu. Sumber:-Bharian

 

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Kecik Tinggalkan Hyper Act, Inilah KOMEN Ronnie Selepas Kecik Tinggalkan Hyper Act !!! appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.