Cite Malaya

Hairan Pembantu Rumah Janggal Dengan Family..Bila Suami Ada Mesti Dia Resah,Aku Siasat Rupanya..

loading...
loading...
Hairan Pembantu Rumah Janggal Dengan Family..Bila Suami Ada Mesti Dia Resah,Aku Siasat Rupanya.. | Ibarat di bagi hati minta jantung,ungkapan itu terbukti bukan hanya ungkapan kosong.Hal itu di rasakan oeh Mira 40,ia yang menganggap (Maid ) pembantu rumahnya Alia 28 sebagai saudara sendiri telah menghancurkan kebahagiaan rumahtangganya.
-gambar hiasan-
Mira yang bekerja sebagai pengusaha online yang berjaya amat menyesali kebaikan keluarganya kepada Alia
Sakit hati,marah,dendam membuat hatinya tertekan hingga mira seolah menjadi gila akibat tekanan perasaan.
Saat pembicaraan tuntutan cerai di mahkamah pada 27.12.2016 majlis hakim menolak tuntutan berkenan kerana keadaan jiwa mira yang tidak normal.
Keadaannya yang masih dalam pengawalan doktor membuatnya tak boleh menuntut cerai.
Sementara suaminya juga menyetujui keputusan hakim,kerana ia juga kasihan melihat keadaan isteri dan 4 anaknya.
Suami Mira yang berusia 45 tahun itu,hanya boleh menyesali perbuatannya setelah dua bulan di halau isterinya dari rumah selepas kantoi menikah secara senyap-senyap dengan Alia.
Sebenarnya sejak dari 3 tahun lalu,Mira sudah melihat gelagat Alia yang nampak mesra dengan suaminya,namun beliau selalu berpikir baik dan tidak menaruh sembarang kecurigaan memandangkan mereka tidak memiliki anak perempuan.
Namun tahun berikutnya kemesraan suami dan pembantu mereka agak janggal dilihat,pun beliau masih membolak balikkan fakta sekalipun anak lelakinya sudah pernah memberitahu.
Namun pada bulan october lalu,keduanya berterus terang dan mengatakan bahwa mereka sudah menikah pada bulan 6 tahun itu ketika Mira pergi bercuti dengan anaknya ke luar negara.
Hal itu terus membuat Mira marah dan menghalau keduanya dari rumah,hari demi hari berlalu,akibat tekanan perasaan Mira terpaksa dimasukkan kehospital selepas tidak sedarkan diri.
Bagaimanapun kes peceraian keduanya masih lagi ditangguh karena keadaan jiwa mira masih lagi tidak stabil.- Kredit EBerita

loading...
loading...
loading...
loading...

About Media Cita Panas

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close