Loading...
BSM

Bayi 13 Bulan Meninggal Dunia Di Rumah Pengasuh Disyaki Akibat Jangkitan Kuman Di Paru-Paru !!!

Bayi 13 Bulan Meninggal Dunia Di Rumah Pengasuh Disyaki Akibat Jangkitan Kuman Di Paru-Paru !!! |PUCHONG, SELANGOR – Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Itulah yang terjadi pada seorang ibu muda yang kehilangan bayi perempuannya yang berusia 13 bulan dilaporkan meninggal dunia di rumah pengasuh.

Menurut Aleeza Rosli, rakannya, Farah Husna Mohd Noh, terpaksa bekerja kerana perlu membayar segala hutang pelanggan pre-order telefon bimbit yang ditipu oleh pihak pembekal.

“Takziah buat sahabat seperjuangan saya yang kehilangan permata hati tercinta kelmarin. Baby Hana baru berusia 13 bulan meninggal dunia di rumah pengasuhnya tatkala ibunya baru saja mendapat pekerjaan.

“Sungguh berat dugaan ini. Belum selesai lagi kes pre-order, Allah beri satu lagi ujian hebat untuk rakan baik saya ini. Sebak hati tak terkata,” tulisnya.

Menurut Alang Arie yang mendakwa bayi berkenaan adalah anak sepupunya, Hana meninggal dunia disebabkan jangkitan kuman pada paru-paru.

Punca kematian rasmi masih belum diketahui.  tidak diketahui, namun berdasarkan komen balas Aleeza dengan netizen yang lain, kes itu telah dilaporkan kepada polis. Setakat ini bayi berkenaan diklasifikasikan sebagai kes mati mengejut.

Pasangan terbabit juga difahamkan sedang menunggu hasil laporan bedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematian anak mereka.  – The Reporter

P.S. 1 – Siapa Yang Cipta Allah. Ini Jawapan Seorang Imam Yang Buat Ramai Umat Islam TERKEJUT !!!
P.S. 2 – Inilah 4 TANDA Malaikat Maut BERITAHU Ajal Kita Nak Tiba TAPI Ramai Buat-Buat TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Inilah 12 Gambar Rumah Baginda Nabi Muhammad S.A.W Yang Mungkin Anda Tak Pernah Lihat !!!
P.S. 4 – Maklumat Sulit NASA Terbongkar..Temui Satu Tanda Kiamat Di Sungai Eufrat Yang MENGGERUNKAN !!!
P.S. 5 – PERHATIAN.. Jangan MINUM Air Botol Plastik Dalam Kereta Anda… Ini Akibatnya……

The post Bayi 13 Bulan Meninggal Dunia Di Rumah Pengasuh Disyaki Akibat Jangkitan Kuman Di Paru-Paru !!! appeared first on BISKUTMANIS.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.