Loading...
Cite Malaya

Arwah Ketua Kampung Merayu Minta Kuburnya Digali..Apa Ditemui MEMERANJATKAN !!!

Arwah Ketua Kampung Merayu Minta Kuburnya Digali..Apa Ditemui MEMERANJATKAN !!! |Setelah beberapa hari dikuburkan,Satu keluarga bertindak menggali semula kubur seorang ketua kampung yang baru meninggal dunia selepas sering bermimpi saudara mereka itu masih hidup di Tanah Harapan,Bulukumba indonesia
Kira-kira 3,000 penduduk berkumpul di tanah perkuburan kampung Tanah Harapan di Rilau Ale pada Rabu lalu untuk melihat kubur itu digali semula.
Ketua kampung yang dikenali sebagai Umar itu dilaporkan meninggal dunia pada 13 Disember lalu akibat sakit.
Bagaimanapun, kuburnya digali semula selepas ahli keluarganya sering bermimpi lelaki itu masih hidup dan merayu dia segera dikeluarkan dari kubur.
Isteri Umar, Mira, 40, berkata, dia dan beberapa ahli keluarganya yang lain sering bermimpi suaminya masih hidup di dalam kubur.
Untuk meyakinkan pihak keluarga terutaman Mira 40 isteri arwah, disepakati penggalian kembali kubur tersebut secara bersama-sama.
Tidak hanya Mira yang mendapat mimpi suami hidup kembali lalu meminta kuburnya dibongkar.para keluarga lainnya juga bermimpi sama dan mimpi itu tidak hanya datang sekali.
Mimpi keluarga arwah tidak menjadi nyata,Setelah proses penggalian kubur ketua kampung itu berlangsung dan jasadnya dinaikkan dari liang lahat,jasad tidak hidup dan masih terbujur kaku. jasad arwah bahkan sudah berbau. Akhirnya jasad dikuburkan semula.- Kredit EBerita

About Cite Malaya

Powered by Blogger.