Loading...
TR

'On the spot aku patahkan wiper dia' - Akibat park kereta depan rumah orang


Bila tinggal di kawasan perumahan sama ada rumah teres, rumah flat dan yang sewaktu dengannya, janganlah meletakkan kenderaan di tempat yang tidak sepatutnya sehingga mendatangkan kesukaran kepada penduduk lain. 

Baru saja berlaku dan dikongsikan di Facebook Group 'You Park Like An A**hole (Malaysia) di mana pemilik kereta Perodua Myvi ini diletakkan di hadapan rumah penduduk lain. 

Menurut individu yang memuat naik gambar tersebut berkata, sudah berkali-kali dia memanggil pemilik kereta itu keluar dan mengalihkan kenderaannya, tetapi tiada respon yang diterima. 

"F*cking hell. On the spot saya patahkan wiper dia after repeatedly called but no one went out. 

"Bergema lorong rumah dengan suara tengking saya sampai one of neighbours dog yang selalu menyalak kat semua benda, terdiam takut.


"Sikit saja tu as to  teach her civilized subject. She only dare saying 'You patahkan wiper saya ooo..." and I shot her back non stop till left her wordless. 

"She knows I snapped pictures but could not do anything. 

"Jiran tak jiran, bukan kau yang bayar rumah aku. So, get the hell off," katanya. 

About Cite Malaya

Powered by Blogger.