Loading...
TR

'Tak sangka suami seromantik ini' - Izreen terkejut dapat bunga dari Ude


Pelakon Izreen Azminda meluahkan rasa terkejutnya di Instagram yang dirinya terkejut apabila menerima sejambak bunga dari pemberian suaminya, Muhammad Radzi Abdul Wahid, petang tadi, lapor Harian Metro. 

Pelakon berusia 33 tahun itu berkata, dia tidak menyangka suaminya mempunyai sifat romantik seperti itu dan mengakui bahawa itu adalah kali pertama dia mendapat bunga daripada lelaki. 

"Allahuakbar, ingatkan ada penyangak depan rumah tekan loceng banyak kali. Tetapi kalau nak merompak, takkan tekan loceng pula kan? 

"Buka pintu terus nampak bunga. Tidak sangka pula orang itu (suami) seromantik ini. Berkurun saya tak pernah merasa dapat bunga. Selalu tengok dalam TV saja. 

"Kalau berlakon pun babak hero bagi bunga boleh kira dengan jari. Tidak menjangka hari ini betul pula (dapat bunga)," tulisnya pada kapsyen gambar sejambak bunga ros merah itu. 

Terharu dengan pemberian suaminya itu, Izreen mengucapkan terima kasih dan mengatakan dia akna mencintai Ude walau apa pun yang terjadi. 

"Apa pun, terima kasih suami dan saya cintakan awak walau apa pun terjadi. Terharu pula. Terima kasih, terima kasih, terima kasih," katanya.


Izreen dan Ude bernikah pada 8 Ogos lalu tanpa pengetahuan isteri pertama, Intan Liana Salleh. Ude kemudian telah berpisah dengan Intan atas alasan sudah tiada persefahaman. 

Semenjak berita perkahwinan Izreen dengan Ude tersebar, netizen tidak henti-henti menyerang Instagram Izreen dan Ude. Keadaan itu memaksa Izreen terpaksa menyahaktifkan akaun Instagramnya buat sementara waktu. Namun Izreen kembali lagi mengaktifkan Instagramnya tetapi ruangan komen ditutup sehingga ke hari ini. 

About Cite Malaya

Powered by Blogger.