Loading...
SIL

Dulu Hampir Nak BUNUH DIRI Tetapi Kini Siapa Sangka Dia….

Dulu Hampir Nak BUNUH DIRI Tetapi Kini Siapa Sangka Dia…. | Saya Luv Islam – Bila tengok orang senang, ramai kata dah nasib dia kaya. Tapi tak ramai tahu sengsara sebelum hidup senang, hanya Allah sahaja yang tahu. Jom ikuti kisah ini. Seperti diceritakan oleh FB Founder Kapten Jemah (LINK)

ZERO TO CEO

Hai…Masihkah anda semua ingat tentang kisah inspirasi saya yang bangkit dari kegagalan hidup, terasa ingin bunuh diri dan kini menjadi CEO di syarikat sendiri?

Sebelum itu, saya berterima kasih kepada Page Khalifah Media kerana menjadi saluran pertama yang membangkitkan kisah inspirasi saya. Kebetulan, saya amat meminati media dari khalifah ini…. Dan sekarang, kekal menjadi pilihan artikel utk bacaan saya setiap hari.

Bayangkanlah pada waktu susah dulu, saya tak dapat berfikir dengan baik. Kegagalan demi kegagalan. Dan cemuhan demi cemuhan diterima. Hampir saja saya mencari jalan singkat untuk tamatkan kehidupan. Allahu. Betapa jahilnya saya!

Jadi, dari kisah lampau itu, saya jadikan ia sebagai rujukan saya dan teman-teman di sini…. Ramai orang yang berjaya hari ni, pernah alami kegagalan hidup yang sangat dasyat. Allah tak akan ubah sesuatu nasib kecuali diri sendiri yang bangkit mengubah nasib diri sendiri. Walau sepahit manapun kehidupan, bangkitlah! Jangan mudah putus asa….

PELANGI SELEPAS HUJAN

Kerana kebangkitan itu, saya telah berjaya menaikkan perniagaan saya yang bermula dari Enterprise kepada syarikat Sendirian Berhad….Saya juga memiliki ratusan ejen-ejen setia di bawah dengan mampu menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

Ejen-ejen saya boleh menjual barangan berjenama seperti Kasut jenama dunia dan beg tangan dari luar negara. Malah, bukan itu sahaja….Mereka boleh menjana pendapatan dengan menjual minyak wangi keluaran syarikat saya, bengkung dan saya juga membuat trading emas tulen 916 termurah di pasaran….

Atas kesedaran yang wang tidak mudah dicari, saya juga menyediakan coaching/latihan percuma kepada semua ejen-ejen saya utk memudahkan mencari wang……

WOW…

Bahkan saya membuka ruang kepada semua pelanggan saya, daripada seorang pembeli dengan menjadi seorang penjual…..

Kerana barang-barang yang dikeluarkan oleh syarikat saya sangatlah berpatutan harganya.

Bukan hanya dapat membeli tapi dapat menjual TANPA MODAL. Menarik, bukan?

Jika berminat utk sertai team saya, boleh tekan link group ini…

>> https://chat.whatsapp.com/0UXwxX2o2kf9r5sFAh71zx

Jika tidak muat, boleh masuk ke group kedua..

>> https://chat.whatsapp.com/3qB7HQLzR921eTIdUU5Cke

Saya Founder Kapten Jemah (https://www.facebook.com/profile.php?id=100000224839553) mengucapkan jutaan terima kasih kepada Page Khalifah Media kerana menjadi akhbar nombor satu yang membantu dalam pengembangan perniagaan saya, bahkan telah menjadi sahabat saya.

Saya pesan kepada anda semua, jangan mudah putus asa dalam kehidupan.

Setiap yang berlaku pasti ada banyak hikmahnya..

Bayangkanlah saya, seorang yang tidak punya apa-apa, sekarang telah mempunyai legasi Sdn Bhd sendiri bahkan telah banyak berkolaborasi perniagaan dengan ramai ejen-ejen saya..

Inilah yang dinamakan rezeki tetapi mestilah ia dicari dengan gigih. Jika kisah ni sesuatu yang memberi motivasi kepada diri anda, sila kongsikan supaya sama-sama kita dapat pahala. InsyaAllah.

Sumber: FB Founder Kapten Jemah (LINK)

The post Dulu Hampir Nak BUNUH DIRI Tetapi Kini Siapa Sangka Dia…. appeared first on SAYALUVISLAM.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.