Loading...
KV

Suami Mahu Dia Dikebumikan Semua Harta Tak Tinggal Sesen Buat Isteri. Tindakan Isterinya Balas Dendam Ini Sungguh Bijak !!!

Suami Mahu Dia Dikebumikan Semua Harta Tak Tinggal Sesen Buat Isteri. Tindakan Isterinya Balas Dendam Ini Sungguh Bijak !!! | KITA VIRAL – Ia boleh menjadi sangat menjengkelkan untuk mempunyai pasangan hidup yang sangat kedekut dan suka berkira.

Sememangnya, orang bebas membelanjakan wang mereka dengan mereka mahu, tetapi ada perkara-perkara yang sedikit berbeza apabila anda berada dalam hubungan.

Dalam keadaan itu, anda perlu berkompromi dan menyesuaikan diri dengan satu sama lain. Seperti kisah epik di bawah ini.

Saya tidak pasti sama ada cerita ini benar atau tidak. Ia mungkin benar-benar fiksyen, tetapi saya fikir ia adalah kelakar dan saya mengagumi cara bijak balu ini!

Ada seorang lelaki yang telah bekerja sepanjang hidupnya dan telah menyimpan semua wangnya.

Beliau adalah seorang yang sangat kedekut apabila ia datang kepada wangnya. Dia suka wang lebih daripada apa sahaja.

Suatu hari, lelaki itu jatuh sakit. Dia diberitahu oleh para doktor bahawa dia tidak mempunyai masa untuk hidup.

Selepas mengetahui, perkara pertama yang diberitahu kepada isterinya adalah, “Sekarang dengarkan, apabila saya mati, saya ingin anda mengambil semua wang saya dan meletakkannya di dalam peti keselamatan bersama saya. Kerana saya mahu mengambil semua wang saya ke akhirat. ”

“Saya berjanji,” kata isterinya, yang kini akan menghadapi kehidupan yang sangat miskin sebagai balu.

“Adakah awak gila?!”

Tidak lama kemudian, suami meninggal dunia. Pengebumian berlaku di gereja tempatan mereka.

Mayat suami dimasukkan di dalam keranda, isterinya duduk di sebelah memakai baju hitam di sebelah sahabatnya. Apabila mereka selesai upacara, sebelum para pengusaha bersiap untuk menutup peti mati, isteri itu berkata, “Tunggu sebentar!”

Dia mempunyai kotak kasut dengannya, dia datang dengan kotak itu dan meletakkannya di dalam peti mati. Kemudian para pengurus keranda mengunci peti mati itu dan menurunkannya ke liang lahad

Rakannya berkata, “Apa dalam kotak kasut itu?”

Janda menjawab, “Dia mahu dikebumikan dengan semua wangnya, jadi saya letakkan di sana.”

“Adakah awak gila?! Anda biarkan si kedekut ini dikebumikan dengan dengan semua wangnya? ”

Dia berkata, “Ya, saya berjanji. Saya seorang Kristian yang baik, saya tidak boleh berbohong. Saya berjanji kepadanya bahawa saya akan meletakkan wang itu di dalam keranda itu dengannya. ”

“Tetapi dia benar2 kaya-raya, bagaimana semuanya duit tersebut muat masuk ke dalam kotak kasut?”

“Nah, itulah masalahnya ,” kata isteri itu. “Jadi saya kumpulkan semua wangnya yang ada, masukkan semua wangnya ke akaun saya dan saya tulis cek untuk arwah suami saya….”

Kredit : Mediatv

The post Suami Mahu Dia Dikebumikan Semua Harta Tak Tinggal Sesen Buat Isteri. Tindakan Isterinya Balas Dendam Ini Sungguh Bijak !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.