Loading...
sk

Inilah Punca Ibu Jerut & Sembur Mulut Anak Dengan Spray Nyamuk Hingga Mati !!!

Inilah Punca Ibu Jerut & Sembur Mulut Anak Dengan Spray Nyamuk Hingga Mati !!! | SIAKAP KELL – Seorang kanak-kanak lelaki berusia 5 tahun maut keracunan dipercayai akibat dari didera oleh ibu kandungnya sendiri bernama Novi wanti, 30 tahun dirumah mereka di Jakarta Barat.

Diketahui mangsa sebelumnya kerap di pukul namun kali ini suspek bertindak lebih akresif.

Tidak hanya dipukul dengan penyapu, kanak-kanak malang itu juga turut dijerut menggunakan tali rapia dan di ikat sebelum di kurung dalam bilik hanya kerana mangsa kencing dalam seluar.

Sekitar jam 11:30 semalam , Novi wanti datang semula untuk mendera anaknya hingga kanak-kanak malang berkenaan terberak dalam seluar, berang dengan hal itu Novi wanti kemudian menyemburkan spray nyamuk jenama Baygon ke dalam mulut anaknya.

Akibat dari kejadian itu mangsa tidak sedarkan diri , suspek kemudian bertindak melarikan anaknya ke hospital namun sayang, kanak-kanak malang berkenaan tidak dapat diselamatkan.

Menurut ibu mangsa, dia hanya memberi hukuman kepada anaknya itu kerana kerap kencing dalam seluar.

Selain daripada itu, sikap anaknya sejak belakangan ini dilihat berubah dan tidak menuruti cakap orang tuanya yang merupakan seorang janda yang tidak memiliki kerja tetap.

Sementara itu, Ketua Hak perlindungan anak indonesia Reza Indragiri Amriel berkata. Selain disebabkan faktor lain, seperti kurangnya perhatian, ekonomi, perselingkuhan menjadi punca utama kekerasan terhadap anak.

Mereka selalunya menjadi sasaran utama untuk melepaskan kekesalan serta kemarahan kedua orang tua, katanya.

Bagaimanapun suspek kini ditahan pihak polis jakarta barat dan disabitkan dengan Pasal 80 ayat 3 junto Pasal 76 C dengan hukuman 15 tahun penjara.

Kredit : EBerita

The post Inilah Punca Ibu Jerut & Sembur Mulut Anak Dengan Spray Nyamuk Hingga Mati !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.