Loading...
KV

Wanita Ini Mencari Pemandu Dengan Gaji RM35,000 SeBulan, Tapi Setelah Membaca ‘4 Syarat’ Ini, Ramai Orang Undur Diri !!!

Wanita Ini Mencari Pemandu Dengan Gaji RM35,000 SeBulan, Tapi Setelah Membaca ‘4 Syarat’ Ini, Ramai Orang Undur Diri !!! | KITA VIRAL – Jika berduit, apa saja boleh dibeli dan tidak asing lagi dengan duit yang banyak sudah semestinya ramai sekali orang kaya yang menyukai kereta mewah seperti contohnya Rolls Royce.

Kerana tahap keselesaan dan status identiti itu sendiri dari kereta mewah ini membuatnya memiliki persyaratan yang ketat bagi orang yang ingin mengemudinya.

Baru-baru ini, ada seorang wanita yang sangat kaya raya membuka satu pekerjaan sebagai pemandu dengan gaji sekitar RM35,000!

Wow! Dia memiliki kereta mewah bernilai RM4 juta! Apabila melihat tawaran menggiurkan ini, ramai orang yang mencuba nasib untuk melamar pekerjaan ini.

Namun, tidak ada satu pun orang yang mampu memenuhi syarat sebagai pemandunya!

Walaupun wanita kaya ini hanya ingin mencari pemandu yang mampu mengendali kereta Rolls Royce berharga RM4 juta ini.

Namun syarat pertamanya adalah berkebolehan mengendai kereta dengan stabil dan ketika di ‘rem’ tidak boleh bergerak kepala.

Menghadapi kereta mewah seperti Rolls Royce ini, sangatlah susah untuk berdiam kaku dalam waktu lama ketika menginjak pedal minyak ataupun ‘rem’.

Syarat kedua pula adalah harus mengerti kemahuan dari penumpang. Perlu membukakan pintu dan tidak boleh membiarkan kepala penumpang terhantuk pintu.

Perlu menyimpan kelengkapan penumpang di bagasi kereta, tidak boleh berbicara dengan penumpang dan tidak boleh melihat ke arah penumpang.

Syarat ketiga adalah perlu mahir berbahasa inggeris kerana kebanyakkan akan berjumpa dengan tetamu asing. Akan menjadi masalah jika pemandu tidak boleh berbahasa inggeris.

Penumpang perlu merasakan dia memiliki pemandu yang berkualiti tinggi.

Syarat ke empat pula adalah, pemandu harus memiliki ‘skill’, penampilan harus tampan. Kalau penumpangnya adalah wanita, perlulah berkebolehan melindungi mereka dari ancaman apapun.

Gambar diatas ini adalah wanita yang merekrut pemandu dengan gaji RM35,000. Melihat dari fotonya saja sudah kelihatan bahawa wanita ini sangat kaya, bukan?

Untuk syarat lengkapnya yang lain adalah seperti berikut:

1. Mengetahui etika dan juga telah mengikuti latihan khusus.

2. Memiliki Lesen dan perlulah cekap dalam pemanduan dan mengetahui aspek keselamatan. Ini juga perlu melalui latihan khusus.

3. Mahir berbahasa inggeris, boleh bertutur sebagai bahasa harian.

4. Harus taat, mendengarkan arahan tuannya dan ini perlu melalui latihan khusus untuk memenuhi standard ini.

5. Memiliki kemampuan untuk menjaga keselamatan. Ini juga perlu melalui proses latihan yang khusus.

Wah, bagaimana? Adakah anda memenuhi kelayakan seperti diminta? Jika ya, anda mungkin calon-calon yang dicari.

Sumber : pixpo

The post Wanita Ini Mencari Pemandu Dengan Gaji RM35,000 SeBulan, Tapi Setelah Membaca ‘4 Syarat’ Ini, Ramai Orang Undur Diri !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.