Loading...
KV

Ramai Marah!! Suami “Koma” Selama 3 Tahun, Tapi Tiba² Si Isteri Hamil, Setelah Isteri Tunjuk ‘Sesuatu’ Semua Orang TERKEJUT !!!

Ramai Marah!! Suami “Koma” Selama 3 Tahun, Tapi Tiba² Si Isteri Hamil, Setelah Isteri Tunjuk ‘Sesuatu’ Semua Orang TERKEJUT !!! | KITA VIRAL – Baru-baru ini ada suatu kejadian yang menghebohkan dunia, iaitu seorang isteri cantik yang hamil, dengan suaminya pesakit vegetatif yang dalam keadaan koma hampir selama 3 tahun kerana kemalangan.

Pesakit vegetatif adalah kelainan kesedaran di mana pesakit mengalami kerosakan otak serius yang tidak menunjukkan reaksi kognitif terhadap rangsangan yang ada di sekitarnya.

Jadi bagaimana hal itu boleh terjadi?

Pemuda ini mengalami kemalangan tiga tahun lalu, sehingga membuatnya menjadi pesakit vegetatif. Isterinya yang cantik tidak menyerah dan dengan sabar menjaganya.

Bahkan menjaga kedua mertuanya. Kerana kebaikan hati si isteri, jiran tetangganya pun memujinya.

Tapi, baru-baru ini si isteri hamil, hal itu membuatkan para jiran tetangga hairan, dan si isteri pun berkata:

“Anak dalam kandungan saya adalah anak suami saya dan saya tidak selingkuh.”

Namun mereka tetap saja tidak mempercayai kata-katanya itu, hanya kedua orang mertuanya yang percaya dan yakin bahawa itu benar-benar adalah cucu mereka.

Para jiran tetangga dan orang ramai yang ada di sekitar rumahnya tidak percaya, hingga akhirnya dilakukan satu ujian untuk menentukan adakah anak dalam kandungan benar-benar anak suaminya.

Dan terbukti, menunjukkan hasil ujiannya mengatakan bahawa anak dalam kandungan itu positif anak kepada pemuda yang juga pesakit vegetatif (suaminya).

Banyak yang hairan bagaimana kejadian begitu boleh terjadi dimana seorang pesakit vegetatif menghamili seorang wanita?

Kerana si isteri adalah orang yang baik dan juga sudah memiliki bukti bahawa itu adalah anak dari suaminya sendiri.

Semua orang pun akhirnya percaya dan mendoakan mereka. Mestipun si suami masih terbaring lemas di katil, semoga dia cepat sembuh.

Kalau menurut anda sebagai pembaca, bagaimana hal ini boleh terjadi? Pelik tapi benar.

Kredit : Tribun Sumsel

The post Ramai Marah!! Suami “Koma” Selama 3 Tahun, Tapi Tiba² Si Isteri Hamil, Setelah Isteri Tunjuk ‘Sesuatu’ Semua Orang TERKEJUT !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.