Loading...
KV

Air Hujan Jatuh Seperti BOM Menghentam Australia & Amerika..Apa Terjadi Selepas Itu MENAKUTKAN !!!

Air Hujan Jatuh Seperti BOM Menghentam Australia Dan Amerika..Apa Terjadi Selepas Itu MENAKUTKAN !!! | Fenomena alam yang mengerikan apabila air hujan jatuh seperti BOM. Fenomena ini disebut MICROBUST, dimana air hujan jatuh seperti Bom.

Ketika hujan datang, air yang turun biasanya tidak berbentuk gumpalan, tapi setiap tetesan airnya terpisah-pisah hingga akhirnya jatuh ke tanah. Namun ada sebuah fenomena hujan langka yang mungkin baru pertama kali Anda dengar yang disebut hujan bom.

Berbeza dengan hujan pada umumnya, fenomena hujan bom turun dalam keadaan air menggumpal atau menyatu menyerupai sebuah bom yang kemudian jatuh dan menghempas ke tanah secara bersamaan dalam satu titik.

Ada banyak perkara yang belum diketahui manusia hingga kini, para ilmuwan membuat kajian tentang segala sesuatu yang masih misteri. Hingga saat ini, sebahagian misteri berjaya dirungkai namun sebahagian lagi tetap menjadi misteri.

Kejadian menyeramkan ini dikatakan berlaku di kawasan Australia dan pernah berlaku dibeberapa daerah di Amerika.

The post Air Hujan Jatuh Seperti BOM Menghentam Australia & Amerika..Apa Terjadi Selepas Itu MENAKUTKAN !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.