Loading...
KV

MENCEMASKAN! Ramai Sangka Remaja Maut Tali Bungee Jump TERPUTUS , Apa Berlaku Pastu Buat Ramai LEGA !!!

MENCEMASKAN! Ramai Sangka Remaja Maut Tali Bungee Jump TERPUTUS , Apa Berlaku Pastu Buat Ramai LEGA !!!  | KITA VIRAL – Pernahkah anda mencuba untuk melakukan aktiviti bungee jump? mungkin ada dari kalangan kita pernah merasai pengalaman yang menakutkan itu. Namun ada juga tidak berani untuk mencubanya, mungkin faktor kerana gayat atau takut.

Ada sesetengah tidak mahu ambil risiko takut-takut berlaku insiden yang tidak diingini. Seperti insiden yang berlaku pada seorang remaja di China ini semasa mencuba bungee jump.

Rakaman video ini menunjukkan tragedi mencemaskan apabila seorang remaja wanita berusia 17 tahun di China terselamat daripada ketinggian 50 kaki selepas tali bungee jump yang digunakan terputus daripada ikatan kaki.

Kejadian yang berlaku di Shidu Natural Park, Beijing itu sempat dirakamkan oleh seorang pengunjung dan dimuatnaik di laman Youtube.

Seperti yang dilaporkan oleh South China Morning Post, siasatan awal mendapati kemalangan itu berpunca daripada ikatan pada kaki remaja tersebut yang longgar.

Jadi pada anda yang berhasrat untuk mencuba pastikan tidak berlaku insiden seperti ini. Atau berfikir masak-masak untuk melakukannya. Ada sesetengah netizen menyarankan banyak lagi aktiviti lain yang lebih selamat boleh dilakukan.

Video berkenaan :

Sumber : ERA.fm

The post MENCEMASKAN! Ramai Sangka Remaja Maut Tali Bungee Jump TERPUTUS , Apa Berlaku Pastu Buat Ramai LEGA !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.