Loading...
KV

Kereta Diparkir Tengah Panas Hampir TERBAKAR Kerana Sebotol Air, Puncanya Sgt MENGEJUTKAN !!!

Kereta Diparkir Tengah Panas Hampir TERBAKAR Kerana Sebotol Air, Puncanya Sgt MENGEJUTKAN !!!  |  KITA VIRAL – Kebanyakan negara masih mengalami suhu yang tinggi, yang bermaksud ramai orang sanggup berbuat apa-apa untuk tetap sejuk.

BAHAYA LETAK BOTOL AIR DALAM KERETA

Walaupun anda boleh mandi di dalam kolam atau berjalan melalui pemercik air, cara yang jauh lebih mudah untuk menyejukkan adalah dengan sebotol air dan duduk di tempat berpenghawa dingin. Akan tetapi melakukan kedua-dua perkara di dalam kereta itu mungkin berbahaya.

Kita semua pernah melakukan perkara ini, meletakan air botol di dalam kenderaan ketika meletakkan kenderaan.

Sumber : Rumble

BOTOL AIR DITENGAH KENDERAAN MULA BERASAP

Seorang lelaki dari Idaho menyatakan perkara ini jangan sesekali dilakukan di dalam cuaca yang panas. Dia meletakkan botol air di tengah-tengah kenderaanya dan kenderaanya mula berasap.

Sumber : Rumble

Terbukti bahawa sinaran matahari mampu untuk membakar peralatan di dalam kenderaan.Tonton video di bawah untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ini dan kongsi untuk menyebarkan kesedaran supaya orang lain dapat mengelakkan bahaya ini.

Video Berkenaan :

Sumber : Era Baru

The post Kereta Diparkir Tengah Panas Hampir TERBAKAR Kerana Sebotol Air, Puncanya Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.