Loading...
HM

KEJAM. Wanita Ini DIDERA Oleh Ahli Keluarganya Dan DIBAKAR Hidup². PUNCANYA Buat Ramai GERAM !!!

KEJAM. Wanita Ini DIDERA Oleh Ahli Keluarganya Dan DIBAKAR Hidup². PUNCANYA Buat Ramai GERAM !!! | INDIA – Akibat perebutan harta pusaka, seorang wanita telah didera sehingga mati oleh ahli keluarganya sendiri yang percaya kononnya wanita ini merupakan ahli sihir.

Daily Mail melaporkan mangsa, Kanya Devi, 40, telah didera dengan kejam sekali apabila dia dibogelkan oleh ahli keluarganya serta dipaksa untuk memakan najis dan seterusnya dibakar secara hidup-hidup sebelum mereka mengorek matanya menggunakan batang besi yang sudah dipanaskan dengan api.

Tetapi ada seorang aktivis di sana mendakwa kononnya mereka ini diarahkan untuk membelasah Kanya kerana dia didakwa adalah seorang ahli sihir. Namun sebaliknya dia dibelasah teruk kerana mereka berebutkan harta milik mangsa.

“Suami Kanya telah meninggal dunia baru-baru ini dan sebabkan anak lelakinya masih kecil, maka saudara mara suaminya telah berkomplot untuk menyingkirkan dia dan merampas tanah miliknya,” kata aktivis berkenaan.

Lima individu termasuk anak buah serta cucunya yang dipercayai ada kaitan dengan kejadian tersebut telah ditahan oleh pihak polis.

Menurut jurucakap polis tempataan, mangsa merupakan seorang janda yang berasal dari sebuah perkampungan di Kadera, daerah Ajmer, negeri Rajasthan dekat utara India. Wanita malang ini telah dibakar mayatnya oleh ahli keluarganya bagi menyembunyikan bukti kejadian tersebut.

Pihak polis dikatakan sukar untuk mendapatkan bukti tentang kejadian ini kerana bukti itu sudah dihapuskan dengan cara membakar mayat mangsa.

Namun salah seorang daripada saudara mangsa, Mhadev Regar, telah melaporkan kepada pihak polis selepas dia berasa curiga dengan cara kematian mangsa ketika menghadiri majlis pengebumian itu.

“Pada 8 Ogos lalu, Mahadev telah membuat laporan kepada pihak polis, tetapi kami masih menunggu laporan daripada keluarga terdekat wanita tersebut. Namun selepas itu, anak perempuan mangsa yang berusia 23 tahun, Maya Devi membuat aduan dan ketika itu barulah pihak kami membuat laporan rasmi pada Ahad lalu,” kata jurucakap polis.

Superitendan Rajendra Singh berkata, “Mangsa telah didera dengan teruk sekali. Salah seorang ahli keluarganya telah mengaku memaksa mangsa untuk makan najis selain memukul mangsa dan membakarnya sehingga mati. Serta lima daripada yang tertuduh telah ditahan di atas dakwaan membunuh di bawah seksyen yang berkaitan dengan Akta Pencegahan Sihir Rajasthan,” katanya.

Kesemua suspek yang dipercayai mempunyai kaitan dalam kes ini telah ditahan atas dakwaan membunuh, mendera dan menghapuskan bukti.

Kredit – MYNEWSHUB.CC

P.S. 1 – Kisah Sultan Muhammad V Xdapat Masuk Restoran Kerana Penuh. Apa Yg Berlaku Selepas Itu MENGEJUTKAN !!!
P.S. 2 – PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya…
P.S. 3 – Ibu Meninggal Dunia Tiada Siapa Jaga Adik Kecil. Kerana Xmahu Ponteng Ini Yang Abang² Lakukan !!!
P.S. 4 – “Saya Selalu Bawa Bekal Makan Tepi Kubur Isteri Saya”. Kisah Cinta Sejati Lelaki Ini Dengan Arwah Isterinya MENYENTUH HATI !!!
P.S. 5 – GERAM. Tergamak Si Anak PAKSA Ayah Buat Loan Dan Ambil Duit Pencen Ayah !!!

The post KEJAM. Wanita Ini DIDERA Oleh Ahli Keluarganya Dan DIBAKAR Hidup². PUNCANYA Buat Ramai GERAM !!! appeared first on HARIAN METRONI.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.