Loading...
KV

Akibat Ketagih Minum Susu Anjing..Apa Yang Berlaku Pada Budak Ini Pasti MENGEJUTKAN !!!

Akibat Ketagih Minum Susu Anjing..Apa Yang Berlaku Pada Budak Ini Pasti MENGEJUTKAN !!! Kejadian ini berlaku di sebuah daerah di utara Bangladesh dikenali sebagai Gaibandha. Budak lelaki yang bernama Shakil Ahmed yang kini berumur 8 tahun berasal dari sebuah keluarga miskin.

Menurut penduduk di kawasan itu, tabiat menyusu pada anjing betina telah menjadi kebiasaan Shakil. Semuanya berlaku kerana budak lelaki itu sering kelaparan apabila ibunya meninggalkan dia untuk bekerja sebagai pembantu rumah.

Tabiat Shakil bermula dengan meminum susu anjing peliharaannya sendiri. Walaupun tabiatnya ditegur ibu bapa dan jiran tetangga, Shakil tetap mengabaikannya.

“Saya rasa tidak teragak-agak.” kata Shakil kepada wartawan Akhbar Dhaka Tribune yang menemuinya.

Walaupun kini anjing peliharaanya telah mati, dia tidak dapat menghentikan perbuatannya itu. Shakil turut mengatakan dia akan mengulangi tabiat itu sebaik melihat mana-mana ibu anjing di jalanan.

Tabiatnya yang suka minum susu anjing itu menjadi ketagih hingga menyebabkan dia menjadi tertarik apabila melihat ibu anjing dijalanan. Dia pasti akan meminum susu bagi menghilangkan ketagihan tersebut. Pelik bukan namun itulah yang dihadapi oleh budak lelaki ini.

The post Akibat Ketagih Minum Susu Anjing..Apa Yang Berlaku Pada Budak Ini Pasti MENGEJUTKAN !!! appeared first on KITA VIRAL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.