Loading...
JM

Staf Perempuan Hantar Gambar Nak Tido Kat Bos. Ini Cadangan Netizen Yg Sangat WIN !!!

Staf Perempuan Hantar Gambar Nak Tido Kat Bos. Ini Cadangan Netizen Yg Sangat WIN !!! | Aku ad terbc kes pmpuan dok send gmbr goda laki org. Aku pnh lalui kes mcm ni..jd aku harap smua yg dok komen mnghina laki dia tu ingat sama laki ampa btl ka tak kat blakang ampa?


Sekadar Gambar Hiasan.

Bkn nk kata aku bk tp aku tak pnh smbunyi pasword dr bini aku & bl dok dgn dia nset aku pun dia ja pegang sbb ank aku sk tgk video upin2 ..senyum ja bini aku..kisah realiti hdp aku ni…

1 mlm tu aku trpksa wsp staff aku lewat jg la sbb nk tanya pasai stok yg smpi..esok nk hntar report awai..dia plak shif ptg esok trpksa aku ggu dia..first aku wsp dia buat apa tu? Trus dia send gmbr nak tdo dah..wlupun pakai baju tp time baring ngiring mmg nmpk tek selambak la..x pakai bra kot..

Trkejut vavi aku?? Setel tanya pasai keja..esok aku dah tdo tgh malam dia send lg..nsb bk bini aku x buka fone..lps mlm ke2 tu bini aku sj dok main fone aku last dia jmp gmbr tu.. tp x ngamuk pun..siap blh p shoping.stress kot..mlm ke3 tu aku tdo dah tp pmpuan tu still lg antaq gmbr dia nk tdo dah..

Hampa rasa??? Apa motif dia?? Syukur aku n bini still ok..tahun ni raya umah aku kot..wlpun aku ni ramai staff pmpuan tp klu ad event tmpt keja aku bw ja ank bini aku..klu cuti aku trpksa p keja aku bw ja ank aku.

Ni Cadangan Netizen Yg Sgt WIN :

1. Bgtau la ppuan tu..gamba nie nk upload n send kat mane?..twitter,ig,fb,wechat,kat whtspp suami dia @ mak ayh dia….lps tue inshaallah dia x anta dh sb trauma….hahaha….

2. Jujur jelah ngn bini hang..perempuan ni suka terus terang..ya memang pahit bagi mereka tapi lagi pahit+masam+basi kalau hang tipu dia..percayalah ckp den…lagi 1 habaq kt staff pompuan tu yg hang punya situasi mcmmna dh kawin dh ada anak dh..klau dia still jgak hantar gmbar mcm2..hang bg je no den kt dia..hah biar dia hntar kt den..hantar lah berapa album sklipun..huhuhu.

3. Bodoh piang.. kau sound je la direct.. x pun anta gamba sejadah ke batu nisan ke. Gamba masjid ke… nama je boss tp maslah kecik gitu pun xleh settle. Pastu salahkan org goda dia… ntaj2 ko melayan tu yg dia makin naik lemak. Dh ko diam mcm melayan tu dia masih anto lg dan lg…

Sumber: KRT

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Staf Perempuan Hantar Gambar Nak Tido Kat Bos. Ini Cadangan Netizen Yg Sangat WIN !!! appeared first on JOM MELANCONG.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.