Loading...
sk

[VIDEO] Reaksi Bayi Yang Dapat Mendengar Suara Ibubapanya Buar PERTAMA Kali… Menitis Air Mata !!!

[VIDEO] Reaksi Bayi Yang Dapat Mendengar Suara Ibubapanya Buar PERTAMA Kali… Menitis Air Mata !!!| Video ini menjadi perbualan netizen apabila berjuta orang telah berkongsi video ini di laman sosial. Video ini mengisahkan seorang bayi yang telah dilahirkan semulajadi mempunyai masalah pendengaran. Bayi ini tidak dapat mendengar dengan normal seperti bayi-bayi lain yang seusia dengannya.

Apabila dilihat video ini, ABP (alat bantuan pendengaran) telah dipasang ditelinganya. Pada mulanya dia sedikit merengek apabila dipaksa untuk memakai alat tersebut. Namun sebaik sahaja alat itu selesai dipasang di telinganya, dia terus tersenyum & kelihatan sangat tenang dan ceria. Dia seolah-olah terkejut mendengar suara kedua ibu bapanya & akhirnya mengukir senyuman di wajah. Sila ambil tisu & lap air mata anda. =) Semoga adik ini dapat mendengar dengan normal kelak. Hargailah anugerah yang Allah pinjamkan kepada kita ini & gunakanlah ia kearah kebaikan.

His PRICELESS reactions brought me to tears!!Credit: Brave Bison

Posted by NTD Television on Friday, May 5, 2017

Sumber:NTD Television

The post [VIDEO] Reaksi Bayi Yang Dapat Mendengar Suara Ibubapanya Buar PERTAMA Kali… Menitis Air Mata !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.