Loading...
sk

[VIDEO] Komen Dari Datuk David Teo Selepas Di Tampar Oleh Mat Over Di Sesi Dialog TN50 Semalam. David Bagitahu…!!!

[VIDEO] Komen Dari Datuk David Teo Selepas Di Tampar Oleh Mat Over Di Sesi Dialog TN50 Semalam. David Bagitahu…!!!| Viral kejadian dimana pengarah filem terkenal tanah air iaitu Datuk David Teo telah tiba-tiba ditampar oleh pelakon Sulaiman Yassin yang lebih dikenali sebagai Mat Over semasa sesi berdialog bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semalam.

Wartawan selepas itu bergegas mendapatkan Datuk David Teo bagi mengulas sendiri apakah isu sebenar sehinggakan perkara ini boleh terjadi.  Lebih lebih lagi kejadian ini terjadi secara live.”Tiba-tiba saja dia meluru serta menampar saya. Saya hanya mempersoalkan tindakan Rosyam tidak menggunakan pentas bulat itu dengan sepenuhnya dan hanya fokus satu arah di depan saja sedangkan saya juga mahu bertanyakan soalan kepada Perdana Menteri. “Saya tidak akan mengambil sebarang tindakan undang-undang dan sudah memaafkannya,” katanya.

Sumber: Youtube & Harian Metro

 

The post [VIDEO] Komen Dari Datuk David Teo Selepas Di Tampar Oleh Mat Over Di Sesi Dialog TN50 Semalam. David Bagitahu…!!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.