Loading...
kisahbenar

[VIDEO] Gempar Apabila Seorang Penumpang Kapal Terbang Telah Terakam ” SESUATU” Semasa Di Udara !!!

[VIDEO] Gempar Apabila Seorang Penumpang Kapal Terbang Telah Terakam ” SESUATU” Semasa Di Udara !!!| Misteri yang berasal daripada Bahasa Inggeris, Mystery bermaksud sesuatu benda atau pekara yang sukar untuk difahami. Misteri juga boleh merujuk kepada sesebuah genre mengenai sesuatu yang sukar untuk difahami dan menimbulkan rasa ingin tahu.

Diantara salah satu misterinya adalah seperti satu rakaman video amatur yang dirakamkan oleh seorang penumpang sebuah kapal terbang yang menjadi tular dilaman sosial.

Video itu diambil ketika penerbangan itu sedang menuju ke Jerman baru-baru ini. Entah benda pelik apa yang terakam ketika itu telah membuatkan ramai natizen ingin mengetahui rahsia disebalik awan tersebut.

Apa yang difahamkan, video itu telah ditonton hampir 200 ribu oleh rata-rata pengguna laman sosial selepas ianya dimuat naik. Untuk lebih lajut, anda saksikan sendiri video dibawah ini.


Sumber: mymukahblog

The post [VIDEO] Gempar Apabila Seorang Penumpang Kapal Terbang Telah Terakam ” SESUATU” Semasa Di Udara !!! appeared first on KISAH BENARKU.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.