Loading...
sk

Slps Lama Berdiam Diri, Akhirnya Mangsa Cerita Detik NGERI DICABUL Ustaz Dalam Masjid !!!

Slps Lama Berdiam Diri, Akhirnya Mangsa Cerita Detik NGERI DICABUL Ustaz Dalam Masjid !!! | Seorang guru mengaji Al-Quran Zainal Abidin terpaksa di tahan ketika hendak melarikan diri bersama isterinya yang mendukung seorang bayi yang masih berusia 5 bulan.


Sekadar Gambar Hiasan.

Di maklumkan oleh pihak Polis Muara badak Kalimantan Indonesia, Zainal Abidin ditahan berkait kes pencabulan kepada anak muridnya yang berumur 11 tahun, lebih mengejutkan pencabulan itu dilakukan di dalam masjid.

Dalam kejadian yang berlaku pada 7 september lalu, Zainal meminta mangsa untuk tetap tinggal di dalam masjid selepas selesai belajar membaca Al-Quran bersama anak murid lainnya dengan alasan menyuruh mangsa membaca semula karena mangsa masih belum terlalu lancar membaca Al-Quran.

Mangsa pun tanpa rasa curiga mengikuti arahanan gurunya, rupanya itu hanya satu alasan, mangsa kemudian di bawa ke salah satu ruangan bilik masjid dan merogol mangsa.

Selepas kejadian mangsa kemudian tidak mahu belajar mengaji lagi, dan mahu pindah, ibu mangsa yang pelik dengan perlakuan mangsa tidak mahu pergi belajar mengaji cuba mengugut hingga akhirnya mangsa bercerita bahwa dia sebenarnya di cabul oleh Ustad zainal yang merupakan abang iparnya sendiri.

Sebelumnya mangsa bercerita bahwa tiga bulan lalu zainal juga pernah cuba merogolnya ketika tidur, bagaimanapun atas perlakuannya , ustaz zainal di jerat dengan hukuman penjara selama 15 tahun jika di sabit kesalahan. KREDIT Eberita.

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Slps Lama Berdiam Diri, Akhirnya Mangsa Cerita Detik NGERI DICABUL Ustaz Dalam Masjid !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.