Loading...
Cite Malaya

Kisah Si Ibu Muda Yang Cun Meletop Tetapi Bersuamikan Seorang Pemalas !!!

Kisah Si Ibu Muda Yang Cun Meletop Tetapi Bersuamikan Seorang Pemalas !!!| Saya seorg ibu kepada seorang anak prempuan. Umur sy bru 20+.. Sy menikah awal..sekarang saya berada dalam dilema samada untuk meminta cerai atau pun tidak. Tahun ini sudah masuk tahun Ke4 kami bersama..sepanjang kami bersama, tiada apa2 perubahan yang berlaku bahkan makin teruk.

GAMBAR HIASAN
Ketika sy mngandung lg sy asyik mnagis mlm2 krana ditggal kn nya..dia bsma rakan2 dn pulang ke rmh 3/4 pgi..dgn family sy pn dia cuba mnjauhkn dri..stiap kli ajak pulang ke kmpg family sy, dia cuba mengelak..apabila pulang pula, dia selalu ajak pulang ke rmh nye dgn cpt.. Ini mmbuatkn sy tpksa mnipu dgn ibu bapa sy sndri bhawa tdpt hal tidak dpt blik lah..trpaksa balik rnh dia awal lah semata mata jaga hati mak ayah..
Semakin hari saya makin tawar hati dengan perangai husband saya..saya sudah bagi dia banyak peluang tapi dia tidak pernah mengendahkannya.. Dia seorang pemlas. Dia hanya pergi kerja ketika duit dlm dompet dia kering..bila dh ade duit, dia x pergi plk..dia tidak pernah terpikir untuk ada simpanan masa depan.bila ditanya apa masalah, dia hanya mendiam. Saya kini baru bekerja..sblum ni saya bljr..bila sy dh bkerja,lg truk prngai malas dia..duit xprnh hlurkn duit lg..bila diminta psl blnja susu ank.
Dia selalu jwb guna duit sy dahulu. Sy bnasib baik tinggal bersama mil. Mil sgt baik dgn sy..tp ank dia plk dgn mak sndri pn melawan. Sy dh cuba nasihatinya,tp xprnh berubah.. Tanggung jwb sbgai ayah pn xde. Bila sy prgi kje dan dia plk x prgi, bkn nk tlg mnjaga anak..tp melepak dgn kwn2 nya..hanya hrap kn ibu nya..sy nk mntk cerai, tp sy ksian kn mil dan anak yg akan khilangan ayah nya..apa ptut sy buat? Sy perlu bertahan lg ke..berapa lama? Atau ada cara yg lebih baik?terima kasih.
Sumber:FB Kisah Rumah Tangga Fans

About Cite Malaya

Powered by Blogger.