Loading...
Cite Malaya

Kisah Luahan Hati Gadis Cantik Berkahwin Di Usia Muda & Akhirnya Merana !!!

Kisah Gadis Cantik Berkahwin Di Usia Muda & Merana !!!| Assalamualaikum. Mohon hidekan profile saya. Sekadar nak meluahkan yang terbuku dihati ni. Tak ada sahabat tak ada tempat bercerita. Nak cerita dekat family tak sampai hati sedihkan diorg lagi. Saya kawin muda. masa tu umur 19 tahun.Kawin muda sebab suami dah ada kerja tetap. Kami kawin dah 4 tahun. anak seorang perempuan umur 2 tahun.
Kini saya mengandung bulan 3 ni bersalin. Suami dah berhenti kerja main game je. Suruh kerja tak nak. Saya tak tahu nak buat apa. Persediaan baby baru tak ada lagi. Nak kerja tak ada siapa nak jaga anak sulung tu. pernah saya tak tahan saya lari balik rumah family saya. Dia merayu suruh balik sebabkan cinta saya ikut suami kembali. Sekarang saya yang tanggung dia.
Saya hanya kerja online jadi dropship.Kadang sedih tengok anak sulung pakai baju senteng kadang x berbaju.sedih. Nak belikan baju baru almaklumlah saya hanya kerja online. Ada customer ada la duit. kami tiggal dengan mak dia. Kadang malu dengan mak mertua suka sindir2 suami tapi suami ni tak tahu malu.
Perlu ke saya tinggalkan dia?? Wanita yang diluar sana yang baca kisah saya janganlah kawin muda kumpul harta dulu sesal kemudian tak guna.
Sumber: Kisah Rumah Tangga Fans

About Cite Malaya

Powered by Blogger.