Loading...
Cite Malaya

Ketahui Titik Sensitif Rangsangan Wanita Mengikut Zodiak

Setiap orang punyai titik rangsangan yang tersendiri dan wanita dikatakan memiliki beberapa titik sensitif yang berbeza mengikut zodiak masing-masing.

Sensitif

Berikut adalah informasi lengkap tentang titik sensitif setiap wanita mengikut zodiak untuk mencapai kepuasan ketika melakukan hubungan intim dengan suami.

1. Aries

Aries punyai titik sensitif di kepala dan wajah. Bahagian ini boleh menambah keghairahan ketika berhubungan intim.

Wanita Aries sangat suka pasangannya membelai rambutnya atau wajahnya. Minta suami untuk meniup telinga dengan lembut dan hangat untuk membangkitkan ghairah bercinta.

2. Taurus

Bagi Taurus, leher adalah bahagian yang sangat sensitif. Minta suami untuk menyentuh, mencium dan menggigit lembut leher untuk menaikkan ghairah dan membuatkan malam anda lebih panas.

3. Gemini

Titik sensisif bagi Gemini adalah tangan. Minta suami untuk cium dan membelai lembut tangan anda. Ini pasti akan membangkitkan ghairah bercinta anda nanti.

4. Cancer

Wanita Cancer akan terus berghairah jika bahagian payudaranya disentuh. Minta suami mulai malam indah anda dengan meraba, mencium dan meramas payudara anda.

5. Leo

Bagi Leo, belakang adalah bahagian yang sensitif. Minta suami anda untuk menggosok lembut bahagian belakang dan berikan cubitan lembut yang akan membangkitkan rasa ghairah anda untuk bercinta.

6. Virgo

Perut menjadi bahagian sensitif untuk wanita Virgo. Minta suami untuk meraba perut dari atas lalu turun kebawah.

Suami juga boleh menggunakan sentuhan jari ataupun ciuman manja. Ini akan membuatkan anda lebih bersemangat dan berghairah untuk melakukan hubungan seks.

7. Libra

Bahagian punggung menjadi bahagian sensitif bagi wanita Libra. Ramasan dan sentuhan lembut suami dibahagian punggung anda akan membuatkan anda tidak menjadi tidak menentu dan bersedia untuk aksi seterusnya.

8. Scorpio

Scorpio akan terus terangsang jika Miss V mereka diberikan sentuhan. Ini akan membuatkan Miss V lebih bersemangat untuk melakukan hubungan intim.

9. Sagitarius

wanita Sagitarius akan merasa mudah terangsang ketika peha mereka disentuh. Suami boleh memulakan dengan mencium atau membelai peha anda untuk membangkitkan nafsu anda.

10. Capricorn

Bahagian pusat dan bahagian lutut adalah titik sensitif wanita Capricorn. Minta suami cium pusat dan kawasan sekitarnya untuk membangkitkan ghairah seks anda.

11. Aquarius

Aquarius akan mudah terangsang jika betis dan pergelangan kakinya disentuh. Gosok sedikit betis sudah membuatkan anda rasa ghairah.

12. Pisces

Wanita Pisces akan terangsang jika kakinya disentuh. Urutan pada kaki akan merangsang wanita Pisces untuk segera melakukan hubungan intim.


Sumber: gempak


About Cite Malaya

Powered by Blogger.