Loading...
Esensasi

2 Jam Sebelum Mati Lelaki Ini Buat Permintaan Yang Buat Doktor MENANGIS !!!

2 Jam Sebelum Mati Lelaki Ini Buat Permintaan Yang Buat Doktor MENANGIS !!! | Membina hubungan rumah tangga bukanlah perkara mudah. Tak mudah pula mempertahankan pernikahan yang telah dibina. Ianya memerlukan usaha keras untuk mempertahankan hubungan hingga ke akhir hayat.

Dalam kehidupan rumah tangga tentu saja banyak dugaan yang terjadi. Namun, sepasang suami isteri  yang berasal dari Tiongkok ini adalah bukti bahawa cinta sejati sememangnya wujud.

Seorang lelaki yang dikenali sebagai Feng (92) telah membina rumah tangga dengan isterinya yang berusia 95 tahun. Mereka sudah pun menikah selama 66 tahun.

Feng dan isteri 66 tahun lalu, setelah berkahwin (Youth / Qianjiang Evening News)

Setelah bekerja selama bertahun-tahun, mereka berdua akhirnya memutuskan untuk menghabiskan sisa hidup untuk beristirahat.

Feng dan isterinya setelah pencen kerja (Youth / Qianjiang Evening News)

Sayangnya, di usia mereka yang sudah senja, keduanya telah sama-sama masuk ke hopital . Sang suami menderita ganguan organ hati manakala Sang isteri, pada saat itu, dirawat di hopital yang sama, tapi di tingkat yang berbeza. Ia sedang dalam pemulihan setelah mengalami keretakan tulang.

Feng dan sang istri bersama anak dan cucunya (Youth / Qianjiang Evening News)

Menyedari usianya tak lama lagi, Feng memiliki keinginan terakhir iaitu Feng ingin memegang tangan isterinya untuk terakhir kalinya.

Untuk merealisasikan keinginan suaminya itu, beberapa pegawai medik mengambil keputusan untuk campur tangan dan membuat perancangan untuk mempertemukan kedua-dua pasangan ini.

Akhirnya, Feng dipertemukan dengan isterinya. Mereka dibaringkan bersebelahan sambil keduanya berpegangan tangan. kedua-dua mereka kelihatan lemah dimana Feng dipakaikan alat bantuan pernafasan manakala isterinya terbaring dikatil sebelahnya.

Saat-saat terakhir Feng bersama sang istri (Peoples Daily Online / Qianjiang Evening News / Wang Yanfang)

Setelah hasrat  terakhirnya termakbul, Feng pun meninggal dunia 2 jam kemudian. Dia meninggal dengan tangannya erat menggengam tangan isterinya. Sumber:-Markerpenmedia

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

The post 2 Jam Sebelum Mati Lelaki Ini Buat Permintaan Yang Buat Doktor MENANGIS !!! appeared first on EKSIDENZ.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.