Loading...
Cite Malaya

VIRAL Gambar Bayi Cium Arwah Ibu..Ini Cerita Sebenar Yang Ramai Tak Tahu !!!

VIRAL Gambar Bayi Cium Arwah Ibu..Ini Cerita Sebenar Yang Ramai Tak Tahu !!! |Sejak beberapa hari lalu,tular di laman media sosial dua keping gambar seorang meninggal dunia selepas bersalin,lebih memilukan apabila bayi itu mencium pipi wanita yang telah berjaya mengandung serta melahirkannya kedunia dengan selamat.
Ibu muda berkenan diketahui bernama Nadia kasim meninggal dunia selepas melahirkan anak pertamanya yang berkelamin wanita dengan cara pembedahan.
Echa Tahili yang merupakan rakan arwah berkata,Nadia kasim meninggal pada 17 januari lalu,tidak ungkapkan dengan jelas ,namun katanya Nadia kasim meninggal selepas 7 hari bersalin akibat pendarahan.
Hingga kini kisah nadia wanita asal manado ini masih menjadi perhatian natizen dilaman media sosial,ramai natizen mengucapkan kata kata takziah kepada ahli keluarga dan mendoakan anak arwah yang diberi nama Afifah Adawiyah senantiasa sehat.
Suaminya bernama Anto 26 tahun hanya mampu meratapi pemergian wanita yang dia nikahi pada awal tahun 2016 lalu,siapa sangka pasangan suami isteri yang baru sahaja setahun mendirikan rumah tangga dipisahkan oleh ajal.
Lebih memerihatinkan apabila salah seorang  yang mengenali Anto mendedahkan,bahwa anto juga kehilangan ibunya semasa dia masih berusia bayi lagi.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.
KLIK LIKE DAN [X] UNTUK BACA ARTIKEL Button Close