Loading...
Cite Malaya

Suami Kerja Askar Jaga Sempadan. Apa Jd Kat Isterinya Buat Ramai WOW !!!

Suami Kerja Askar Jaga Sempadan. Apa Jd Kat Isterinya Buat Ramai WOW !!! | Assalamualaikum. Nama aku Fatimah. Aku ni orangnya jenis tak kisah apa orang nak cakap. Tapi sejak aku kahwin dgn askar ni aku tetiba jadi sensitif lagi-lagi bila orang tanya pasal laki aku. Ye, saya tahu anda anda dan anda semua ada rezeki hidup bersama tengok muka husband setiap hari. Tapi masih ramai lagi di luar sana hidup PJJ dgn suami bukan isteri askar je. Ternyata kami yang PJJ ni perlu extra survive apabila laut dan ombak yang memisahkan kami.

Sekadar gambar hiasan.
Aku tak boleh travel jumpa husband pakai jalan darat. Ramai tanya kenapa aku tak ikut husband aku je? Aku clarify siap-siap aku juga ada tuntutan kerja atas dasar negara dan aku perlu berada di semenanjung. Yang pasti gaji aku boleh survive hidup tanpa minta sesen duit suami. Husband bg duit aku beli emas.



About Cite Malaya

Powered by Blogger.