Loading...
Cite Malaya

Pelik Beria-Ria Suami Nak Ambil Anak Angkat, Sebabnya Suami Rupanya…

Pelik Beria-Ria Suami Nak Ambil Anak Angkat, Sebabnya Suami Rupanya… |kata Nasir 35 dalam pengadilan mengisahkan ketika isterinya ijah menuntut cerai dipenghujung tahun 2016 lalu.
Seperti biasa,rasa penyesalan akan datang secara terlambat,hal itulah yang di alami nasir setelah kantoi menjalin hubungan gelap dengan adik iparnya sendiri hingga hamil.
Nasir hanya tertunduk dan berkata Maaf kepada isteri dan juga orang tua isterinya.
Dalam keadaan tertekan Nasir menceritakan dalam talian pemberita,bahwa dia sebenarnya tertekan dengan sikap isterinya yang degil.
Semenjak mereka kahwin 7 tahun lepas,pasangan ini belum dikaruniakan anak,nasir berkata bahwa dia pernah  mengambi anak angkat namun isterinya enggan memberi kerja sama.
Tidak hanya itu,isterinya juga malas untuk berubat atau berjumpa pakar sakit puan untuk mendapatkan rawatan.
Memang saya tak nak macam ni,tapi saya juga ingin punya anak,lagi pun doktor dah chek..memang dia yang kurang sihat.kata Nasir.
Sementara isterinya tetap dengan pendiriannya “tidak mahu dengan anak angkat”
Dibalik permasalahan yang melanda,nasir tanpa sengaja melihat senyuman adik iparnya karin 23 tahun,yang baru sahaja tinggal bersama mereka selepas menghabiskan pengajiannya.
Nasir mengungkapkan bahwa dia berusaha tidak terpikat dengan karin,namun adiknya itu kerap mengganggunya melalui panggilan telepon,sms,dan juga kerap memakai baju seksi di dalam rumah.
Hingga akhirnya mereka menjalin Hubungan cinta  dan Endingnya karin hamil.
Disatu sisi nasir sangat bahagia karena akan memiiki anak,disisi lain takut isterinya marah,pun begitu mereka kahwin senyap senyap tanpa sepengatahuan keluarga.
Baka kata orang sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh juga,bangkai yang di tanam akhirnya tercium juga.
Akibat sakit hati dan geram ijah membawa kes kepada mahkamah agama.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.