Loading...
BSM

Misteri 2 Tragedi Bertarikh 11 September..Petanda Ini Ramai Terlepas Pandang !!!

Misteri 2 Tragedi Bertarikh 11 September..Petanda Ini Ramai Terlepas Pandang !!! |Serangan 11 september 2001 yang menghancurkan gedung WTC New York dan mencemarkan nama Islam konon dikatakan serangan itu di atur oleh pembajak dari kelompok militan Islam, al-Qaeda, membajak empat pesawat jet penumpang.[2][3] Para pembajak sengaja menghentam bangunan WTC sebagai 4 rangkaian bom bunuh diri yang menewaskan 3.000 orang dalam kejadian.

kontroversi:
Pesawat melanggar atas bangunan WTC dan dalam masa dua jam bangunan itu rata dengan tanah.sedangkan yang di langgar adalah baguan atas bangunan.

Sebuah video pendedahan misteri tragedi 11 september yang di muat naik oleh akaun Youtube seorang jurnalis FOX, Mark Burnback, menjelaskan secara lebih terperinci keanehan keanehan terkait pesawat yang disebut dibajak oleh kelompok Al Qaidah menghantam menara kembar World Trade Center (WTC) di New York pada 11 September 2001.

Video berkenan telah di lihat 14 juta kali sekali gus mengungkap misteri di sebalik runtuhnya bangunan WTC.

“Ini sangat jelas tidak terlihat seperti pesawat komersial yang dibajak,tidak terlihat adanya Tingkap di badan pesawat, sangat tidak terlihat normal,””Terlihat ledakan muncul lebih dulu di bangunan, sebelum pesawat yang masuk menghantam bangunan,” tutur Burnback.

kata Burnback dalam penjelasan awalnya, seperti dikutip dari akun Youtube TruthMovementIsCool’s channel, 24 Januari 2008.

11 september 2015 khabar mengenai berita tantang kren jatuh di atas masjidil haram mekah yang memakan korban lebih dari seratus orang maut termasuk warga malaysia dan indonesia,selain dari korban di kabarkan lebih dari seratus orang luka luka dan cedera parah.kononnya berpunca ribut angin yang mengakibatkan kren itu tumbang dan menimpa masjidilharam.

“HAARP” merupakan singkatan kepada High Frequency Active Auroral Research Program, satu program yang dikatakan dibina bagi tujuan mengkaji lapisan ionosfera bagi potensi mengembangkan lagi teknologi yang berkaitan dengan komunikasi. Program ini dijalankan dengan kerjasama daripada Tentera Udara US, Tentera Laut US, Universiti Alaska dan juga Agensi Kajian Projek Baharu Pertahanan.

Mula dibina pada tahun 1993, fasiliti bagi HAARP ini didirikan di Gakona, Alaska. Dan juga tempat ini seperti mana kawasan-kawasan misteri lain di US, diklasifikasikan sebagai kawasan larangan yang menyebabkan lebih banyak lagi kontroversi yang dapat diundang.

HAARP akan menghalakan isyarat radio sehingga 3.6MW, pada kawasan 2.8 hingga 10 MHz dalam jalur HF (frekuensi tinggi) kepada lapisan ionosfera. Isyarat yang dipancarkan akan berubah daripada putus-putus kepada berterusan bergantung kepada keadaan. Kesan daripada pemancaran isyarat tersebut, tempoh pemulihan bagi lapisan tersebut dapat dikesan dengan peralatan yang khusus.

Seterusnya, hasil dapatan ini akan dilanjutkan kepada kajian mengenai ciri-ciri ionosfera yang dapat membantu dalam menambahbaik teknologi sedia ada, kerana peralatan seperti GPS, Pemetaan dan lain-lain banyak bergantung kepada maklumat seperti ini.

Peralatan paling penting yang ada di fasiliti HAARP ini ialah IRI (Ionospheric Research Instrument). IRI merupakan sebuah susunan pemancar radio berfrekuensi tinggi dengan kuasa yang sangat hebat. Ianya terdiri daripada satu 180 antenna yang tersusun dalam susunan 12 X 15 yang memenuhi satu kawasan seluas 33 ekar yang bersamaan dengan 13 hektar.

HAARP didakwa dapat menggunakan isyarat radio bagi memanipulasikan cuaca dan boleh menjadi pencetus kepada beberapa kejadian seperti bencana alam seperti ribut taufan, gempa bumi dan banjir besar

Barack Obama siapkan bangunan anti kiamat.

Barack Obama yang merupakan pemimpin dari negara Adikuasa, Amerika Serikat, ia juga memiliki tempat persembunyian anti kiamat . Dimana itu ?Obama pun telah disiapkan sebuah bunker raksasa bernama Mount Weather atau Gunung Cuaca yang telah dibangun sejak zaman Presiden Ronald Reagan. Tempat persembunyian ini berada di Virginia, 102 kilometer dari Washington, DC.

Bunker yang terkubur di kedalaman 300 meter ini memiliki 20 tingkat lantai, juga tempat persediaan logistik untuk satu bulan, bagi 200 personel, serta 2.000 ranjang.”Fitur bungker ini mirip kompleks berfasilitas lengkap. Ada rumah sakit, krematorium, stasiun televisi, waduk air, dan pengolahan limbah,” seperti dilansir Daily Mail.

Fakta Mekkah

ketika kita MANUSIA bertawaf mengelilingi Ka’bah, bulan juga bertawaf mengelilingi bumi yang mengakibatkan terjadinya pergantian waktu bulan.

Ketika kita MANUSIA bertawaf mengelilingi Ka’bah, bumi juga bertawaf mengelilingi matahari yang mengakibatkan terjadinya pergantian tahun.

Bumi bertawaf dengan kecepatan yang luar biasa, yaitu berputar pada kecepatan 1600 Km / jam, dan juga berputar mengelilingi matahari dengan kecepatan 107.000 Km / jam. Sungguh sesuatu yang sangat menakjubkan dan itu semuaa hanya terjadi karena Kuasa Allah SWT.

Allah yang Maha BIJAK, Ar Rosyid telah mengatur semuanya sedemikian rupa agar tercapai kseimbangan alam yang terus menerus, dengan pergantian waktu yang tepat. Maha Suci Allah dan Benarlah Segala Firman-FirmanNya.

Para astronot NASA telah menemukan bahwa planet Bumi itu mengeluarkan semacam radiasi, secara resmi mereka mengumumkannya di Internet, tetapi sayang nya 21 hari kemudian website tersebut raib yang sepertinya ada alasan tersembunyi dibalik penghapusan website tersebut.

Setelah melakukan penelitian lebih lanjut, ternyata radiasi tersebut berpusat di kota Mekah, tepatnya berasal dari Kabbah.

kotroversi:

Jelas! apabila tidak ada lagi seorang manusia yang mengelilingi kabbah yang menjadi pusat energi bumi tentu bakal berlaku sesuatu Yang maha dahsyat.

Imam Ahmad meriwayatkan dari Abdullah bin Amr Radhiyallahu Anhu, dia berkata, Aku mendengar Rasulullah Shallallahu Alaihi wa Sallam bersabda,

“Kabah ini akan dirobohkan oleh Dzussuwaiqatain dari Habasyah. Dia merampas perhiasannya dan melepaskan kiswahnya. Aku seakan-akan melihatnya, orangnya kecil botak dengan tulang-tulang persendian bengkok, sedang menghantam Kabah dengan sekop dan kapaknya”.

Neil Amstrong juga telah membuktikan bahwa kota Mekah adalah pusat dari planet Bumi. Fakta ini telah di diteliti melalui sebuah penelitian Ilmiah.Ketika Neil Amstrong untuk pertama kalinya melakukan perjalanan ke luar angkasa.

Siapakah yang melanjutkan pembangunan bunker raksasa bernama Mount Weather untuk menyambut hari kiamat.penghancuran kabbah sememangnya telah di tunda oleh seseorang yang mampunyai kuasa tinggi atas alasan tertentu.

apakah persiapan anda untuk semua itu? Saya sudah tempah satu bilik di Mount Weather dengan isteri saya.banyak duit admin,mestilah ada orang derma. Kredit EBerita

P.S. 1 – Siapa Yang Cipta Allah. Ini Jawapan Seorang Imam Yang Buat Ramai Umat Islam TERKEJUT !!!
P.S. 2 – Inilah 4 TANDA Malaikat Maut BERITAHU Ajal Kita Nak Tiba TAPI Ramai Buat-Buat TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Inilah 12 Gambar Rumah Baginda Nabi Muhammad S.A.W Yang Mungkin Anda Tak Pernah Lihat !!!
P.S. 4 – Maklumat Sulit NASA Terbongkar..Temui Satu Tanda Kiamat Di Sungai Eufrat Yang MENGGERUNKAN !!!
P.S. 5 – PERHATIAN.. Jangan MINUM Air Botol Plastik Dalam Kereta Anda… Ini Akibatnya……

The post Misteri 2 Tragedi Bertarikh 11 September..Petanda Ini Ramai Terlepas Pandang !!! appeared first on BISKUTMANIS.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.
KLIK LIKE DAN [X] UNTUK BACA ARTIKEL Button Close