Loading...
Cite Malaya

Lelaki Ini Pelik 18 Tahun Sakit Perut, Apa Doktor Temui Sangat MENAKUTKAN !!!

Lelaki Ini Pelik 18 Tahun Sakit Perut, Apa Doktor Temui Sangat MENAKUTKAN !!! |Seorang lelaki 54 tahun telah menjalani pembedahan pada minggu lalu untuk mengeluarkan gunting yang telah terperangkap dalam perutnya selama 18 tahun.
Ma van nhat lelaki asal vietnam utara Hanoi  menerima pembedahan terakhir pada tahun 1998 selepas terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya.
Selepas itu dia kerapkali mengalami sakit perut selama 18 tahun terakhir,akibat tidak tahan,Ma van nhat membuat pemeriksaan di hospital dan doktor menemukan gunting pembedahan sepanjang 15 cm dalam perutnya.
Pembedahan dilakukan selama selama 3 jam untuk mengeluarkan gunting tersebut.menurut Ngo Trung Thang timbalan ketua polis kawasan disitu,lelaki ini tinggal dipedalam dan perlu menempuh 50 batu untuk sampai kehospital Gang Thep Thai Nguyen.
Katanya selepas membuat pembedahan itu,Ma van nha merasa lebih baik dan sihat,bagaimana pun lelaki berkenan telah membuat laporan polis untuk mencari doktor yang melakukan pembedahan asal.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.