Loading...
Cite Malaya

Rumah Lelaki Ni Hangus TERBAKAR. 24 Jam Kemudian Sesuatu AJAIB Berlaku !!!

Rumah Lelaki Ni Hangus TERBAKAR. 24 Jam Kemudian Sesuatu AJAIB Berlaku !!! | Kebakaran hutan yang berlaku di hutan Tennessee USA sudah tak dapat dikawal lagi dan sedang merebak menujuk ke rumah seorang lelaki, Rob Holmes. Dia dan keluarganya serta binatang2 peliharaannya pun melarikan diri.

Mereka berjaya lari dari rumah dan menginap di sebuah hotel yang tidak terjejas. Beberapa jam kemudian, dia mendapat panggilan dari jirannya memberitahu berita buruk yang rumahnya ranap hangus dan tiada apa yang tinggal. Tetapi dia juga beritahu ada sesuatu ajaib berlaku.
Haiwan peliharaan mereka yang mereka terlupa untuk selamatkan, Charles hidup dan sekarang berada di atas timbunan puing-puing rumah yang hangus terbakar. Mendapat berita yang amat mengejutkan itu, mereka sekeluarga terus balik ke rumah dan menyelamatkan Charles.
Bila sampai, mereka mendapati Charles dapat selamat dari kebakaran yang ganas tu dengan mengorek tanah lumpur dan kambus diri di dalamnya !!! Baca ni untuk berita lebih lanjut dalam English. KREDIT Newsner.






About Cite Malaya

Powered by Blogger.