Loading...
Cite Malaya

3 Foto dan Video Ogy Ahmad Daud Menyanyi Masa Muda Tergedik Gedik, Lebih Drama Dari Elly - Ujar Peminat



Inilah akibatnya si Ogy ini ego tinggi melangit sampai peminat cari ke lubang cacing video persembahan beliau ketika muda..

Ogy vs Elly Mazlein

“Dia pernah berlakon dalam drama arahan saya dan saya kenal siapa dia. Apa yang dilakukannya di atas pentas GV3 adalah ‘dramanya’ semata-mata,” katanya.

“Mereka (netizens) hina dan melemparkan komen-komen negatif terhadap saya. Sepanjang empat dekad berada dalam industri hiburan, saya sudah berdepan pelbagai ancaman.

“Bagi saya, apa yang berlaku ini ibarat hembusan angin yang tidak memberi apa-apa kesan kepada diri saya.

“Saya memang tidak suka layan komen-komen pengikut yang mindanya tidak merdeka. Saya hanya akan bercakap dengan individu yang mempunyai akal fikiran,”




Sumber : Informasiberganda

About Cite Malaya

Powered by Blogger.