Loading...

SAYU !! Penyokong Kedah Maut Kemalangan di Bangi Ketika OTW ke Melaka Tengok Bola (8 Gambar)

SAYU !! Penyokong Kedah Maut Kemalangan di Bangi Ketika OTW ke Melaka Tengok Bola (8 Gambar)

Bangi : Seorang penyokong hijau kuning  maut dalam kemalangan di KM 299.5  di Bangi petang tadi mangsa yang memandu Perodua kelisa menghala ke Melaka maut ditempat kejadian apabila kereta nya terbabas dan terbalik.

Mangsa dimaklumkan dalam perjalanan ke Melaka untuk menyokong skuad hijau kuning yang akan menentang PDRM separuh akhir kedua Piala Malaysia yang akan berlangsung di Stadium Hang Jebat Melaka malam ini dan dikhabarkan mangsa berasal dari Kubur Panjang, Kedah.





Apa yang paling memilukan ada Mafla yang dibawa mangsa bertaburan dan tersangkut pada tayar kereta impak dari kemalangan itu lah lambang kesetiaan dan sokongan pada pasukan kesayangan nya Kedah.

Ini menimbulkan rasa pilu pada semua penyokong Kedah rata-rata antara mereka kagum dengan peminat ini, gambar kemalangan ini dikongsi di facebook Bola sepak kedah.

Identiti mangsa masih belum dikenal pasti, punca sebenar kejadian masih disiasat, hasrat dan keinginan mangsa untuk melihat pasukan kesayangan nya berjuang tidak kesampaian dia maut, Al fatihah dan salam takziah buat mangsa dan keluarga nya.-BS

About Cite Malaya

Powered by Blogger.