Loading...
Cite Malaya

Ketahui 9 Rahsia Untuk Hamil Anak Kembar Dan Posisi Hubungan Yang Betul

Ketahui 9 Rahsia Untuk Hamil Anak Kembar Dan Posisi Hubungan Yang Betul.




Mahu tahu cara cepat hamil? Sebelum itu, tahu tak apa itu bunting pelamin ??. Bunting pelamin ialah situasi di mana pengantin perempuan disahkan mengandung hanya pada Percubaan pertama kali setelah sah bernikah sebagai pasangan suami isteri.

Apabila pengantin lelaki berjaya & membuntingkan pengantin perempuan, pasti dia akan diusik oleh kawan-kawan lelakinya. Gurauan seperti;Weh, & ni weh atau ;Power, power. Kau memang power! Kurang dalam masa sebulan nih! selalu bermain di bibir lelaki sambil diiringi gelak yang tidak berhenti-henti. Ini bukan satu ejeken, tetapi lebih kepada satu penghargaan dan ucapan tahniah pada pengantin baru itu.

Kita tinggalkan seketika gurauan tersebut. Mari kita lihat apakah tips-tips agar dapat cepat mengandung.






Posisi Hubungan Suami Istri


Jangan main-main. Ini bukan benda lucah. Sebenarnya, ini antara cara cepat hamil yang ramai orang buat tidak peduli. Kami tiada masa untuk bercerita perkara yang bukan-bukan. Posisi semasa melakukan hubungan seks adalah sangat penting. Ini akan memudahkan sperma berenang ke arah ovum. Cara dan posisi bersetubuh adalah penting dalam memastikan isteri dapat cepat mengandung. Posisi apakah itu? Anda cubalah sendiri ya.

Posisi misionaris

Posisi yang pertama ini merupakan posisi yang sangat umum dan normal dilakukan, terutama bagi mereka yang belum memiliki pengalaman seks. Posisi ini menempatkan pria berada di atas wanita, namun akan lebih optimal jika pinggul wanita ditopang dengan bantal.



Angkat bagian pinggul

Posisi seks agar cepat hamil selanjutnya adalah dengan mengangkat bagian pinggul wanita saat berhubungan badan.

Dengan posisi seperti ini, sperma yang dikeluarkan bisa ditampung oleh wanita sebanyak mungkin tanpa harus khawatir sperma tersebut akan keluar kembali. Akan lebih optimal jika wanita berdiam diri sekitar 15 menit setelah terjadinya ejakulasi.

Angkat kaki wanita

Posisi selanjutnya yang bisa Anda coba adalah dengan mengangkat kaki sang wanita lalu sandarkan pada pundak Anda. Posisi seperti ini akan membuat vagina berada dalam posisi yang tegak lurus.


About Cite Malaya

Powered by Blogger.